שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כך יאכפו השוטרים את ההגבלות בחצרות הקודש
שנה שנייה ברצף
המשטרה תפעיל מערך מודיעין מיוחד לאכיפת תקנות הקורונה בהיכלי הטישים, שמחות בית השואבה והחסידויות הגדולות. מערך מודיעין מיוחד יופקד על זיופים בנתב"ג
אכיפת קורונה | צילום: דוברות המשטרה

במשרד לביטחון פנים ובמשטרת ישראל נערכים לחגי תשרי, אירועים עם ריבוי משתתפים והחזרה מאומן בצל נגיף הקורונה. היום התקיימו סדרת דיוני היערכות בראשות השר לביטחון הפנים, משטרת ישראל ומטה אכיפת תקנות הקורונה.

לצד האתגרים הביטחוניים, הבטיחותיים והפלילים אליהם נערכים המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל לקראת חגי תשרי, מדובר בהיערכות רחבה ומורכבת הכוללת גם את אכיפת ההגבלות, שתכליתן בלימת התפשטות נגיף הקורונה.

הערכות המצב התקיימו בראשות השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, מנכ"ל המשרד, תומר לוטן, ראש אג"מ, ניצב אבי ביטון, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן וגורמים נוספים בהן החליטו השר והמפכ"ל מספר החלטות וסוכם על מספר פעולות בהן תנקוט המשטרה.

1. משטרת ישראל תתגבר את כוחותיה באלפי לוחמי יס"מ ומג"ב ברחבי הארץ בדגש לערים המעורבות ובגזרת ירושלים במהלך חגי תשרי ובכלל זה מאמץ מרכזי ביום כיפור.

2. משטרת ישראל תנהל הידברות של מפקדי התחנות והמרחבים עם כל ראשי הקהילה החרדית בישראל במטרה לצמצם את ההתקהלויות בבתי הכנסת, לעודד תפילות באוויר הפתוח והקפדה על עטיית מסכה.

3. משטרת ישראל תמפה את הישיבות ובתי הכנסת הגדולים אשר בהם צפויות התקהלויות רבות משתתפים במטרה לבצע אכיפה חכמה והסברה רחבה בכלים מגוונים.

4. מפכ"ל המשטרה הדגיש את הצורך בפעילות מודיעינית וחקירתית נגד זיופי אישורי התו הירוק בדגש על נמל התעופה בן גוריון, והטיל את המשימה על יחידת ההונאה של מחוז מרכז.

5. המשטרה תאכוף ותאבטח את התפילות בכותל על פי המתווה שאושר ועומד על כ- 8,000 מתפללים, ותערך לאפשר הקרנות של התפילות במקומות פתוחים בגזרת העיר העתיקה. המשטרה תוציא על כך הודעות לציבור.

6. משטרת ישראל תגביר באופן משמעותי את נוכחותה בנתב"ג, שם תבוצע אכיפת עטיית מסכות לצד הסברה בדבר חובות החוזרים ארצה.

בכל הנוגע לשבים מאומן, נקבע בסיכום של המשרד לבט"פ, משטרת ישראל ומשרד התחבורה כי הם יחזרו לביתם בהסעות ייעודיות שיעמדו לרשותם לכל רחבי הארץ וזאת בכדי שלא יסעו בתחבורה ציבורית. עוד הוחלט להגדיר את השבים מאומן ברמת תיעדוף 5, הרמה הגבוהה ביותר לביקורים ואכיפת בידוד כך שכוחות גדולים יקחו חלק במבצע האכיפה הממוקד.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נבלות מדינה של רשעייםםםםםםםםםםםםםםםםם השם ילחם לנו אתם רוצים להפוך אותנו למפיצי מחלות ולסוג ג אתם רשעים אך תדאגו היום שלכם קרב…. חותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים