שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » כך ישובו תלמידי הישיבות לביתם במהלך הסגר
סגר החגים
במפגש זום הועברו הנחיות כיצד לנהוג במהלך הסגר, באיזה אופן ניתן לשנע מבודד לביתו, וכיצד ניתן לשחרר את הבחורים בתום הזמן לביתם • כל הפרטים
בחור ישיבה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים | צילום: Alex Eidelman, שאטרסטוק

הלילה התקיימה פגישת זום מכרעת בין נציגי ועד הישיבות לאנשי פיקוד העורף ומשרד הבריאות, כשעל הפרק סוגיית החזרת בני הישיבות המסיימים את זמן אלול לביתם בבטחה.

בדיון קיבלו מנהלי הישיבות הוראות והנחיות ברורות כיצד להתנהל בתוך תקופת הסגר שצפוי לחול ממחר, ואיך יהיה ניתן לשנע את אלפי הבחורים לביתם בצורה בטוחה וסטרילית.

בדיון נמסר כי "במידה ומבודד מעוניין לעבור לביתו, נדרש לאשר מול הרשות. על הישיבה להעביר למשל"ט עד יום שלישי את רשימת שמות המבודדים ויעדי הבידוד. הנסיעה של תלמיד בבידוד היא ברכב פרטי או בהסעה לכל תלמיד".

עוד הוחלט, כי "חולים יידרשו להשלמת תקופת הבידוד כחולה קורונה. כאשר שינוע חולים במוצאי יום כיפור יתבצע רק באישור קופת החולים ובתנאים הנדרשים. כמו כן, חלה חובה להשלמת תקופת הבידוד כנדרש – 14 יום. כל עוד הסיכון לתחלואה קיים, יש להמשיך ולבצע זאת בישיבה".

לגבי עובדי הישיבה הסבירו נציגי משרד הבריאות כי "מתווה הישיבות הוחרג מהסגר ונמצא במסגרת אישור הממשלה להמשך הפעלת הפנימיות בתקופת הסגר. עובדים המשתייכים למוסד הישיבה, יוכלו לנוע לצורך מילוי חובתם בישיבה".

עוד הוסיפו, כי "בישיבות בהן התחלואה אפסית וחלפו מעל שבועיים מהחולה האחרון, שחרור יהיה ללא ביצוע כל בדיקה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים