שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כך נקלע סער למשבר עם המפלגות החרדיות
מתחיל ברגל שמאל
למרות שבמפלגות החרדיות 'בנו' על סער, ברגע האמת הוא נעלם מהשטח – וגפני לא נשאר חייב • סער התקשר להתנצל בפני ליצמן וגפני, כאשר האחרון לא טרח לענות לשיחה
משה גפני ויעקב ליצמן | צילום: באדיבות חדשות JDN

האם גדעון סער עומד להתחיל את השלב הבא והמשמעותי ביותר בקריירה הפוליטית שלו על רגל שמאל בכל הקשור ליחסיו עם החרדים? אם לשפוט לפי מה שאירע אמש סביב ההצבעה על חוק השוויון שעבר טרומית במליאת הכנסת, התשובה במקרה הטוב נותרת תלויה באוויר בסימן 'צריך עיון'. שכן מבחינת היהדות החרדית מדובר בנושא בעל אופי רגיש ודתי מהמעלה הראשונה, כאשר התפלגות 'כחול לבן' בהצבעה הביאה את המפלגות החרדיות לחזר אחר כל קול.

במפלגות החרדיות 'בנו' על סער והח"כים המזוהים עמו, אלא שההצעה שנפלה על חודם של שני אצבעות הבליטה את העובדה כי סער וחברת הכנסת מיכל שיר המזוהה עמו נעדרו מההצבעה. בלשכתו טענו, כי סער הגיע וביקש להשתתף בהצבעה עם סיומה, אלא שאיחר את המועד.

לפי גורמים בסביבת ח"כ משה גפני, בבוקרו של יום רביעי שוחח ח"כ גפני עם ח"כ סער והעלה בפניו את החיוניות מצד המפלגות החרדיות להסיר את חוק השיוויון ' שהעלתה 'כחול לבן' מעל סדר יומה של הכנסת. "ח"כ סער נתן את מילתו לגפני שבהצבעה הוא איתנו וברגע האמת הוא נעלם", האשימו בסביבתו של יו"ר ועדת הכספים.

‏זמן קצר לאחר ההצבעה, שוחח גדעון סער עם ח"כ יעקב ליצמן והבהיר כי אכן היתה זו טעות אנוש וביקש שיבדקו אתו להבא לפני שתוקפים. לפי הדיווח, ח"כ גפני שזיהה את מספרו של סער על צג הטלפון הנייד, סירב לענות לשיחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים