שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כך רה"מ בנט 'הלבין' את השקר שלו לציבור
"טעיתי"
בנט מתוודה כי נפלה טעות בלשונו: "אמרתי בטעות שהם חלו ב״אומיקרון״ במקום לומר ״קורונה״. אכן, שניהם מתו לאחר שחלו בזן אחר של נגיף הקורונה, שאינו אומיקרון"
רה"מ החליפי נפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט, הסביר את השקר שלו הבוקר (א) בישיבת הממשלה על כך ששני תלמידים בבריטניה מתו מזן האומיקרון.

בנט כתב: "לפני יומיים פורסם ב-BBC ששני תלמידים בריטים מאותה כיתה חלו בקורונה ומתו זמן קצר אח״כ, בהפרש של שבוע. הבוקר, בישיבת הממשלה, התייחסתי לאירוע, אך אמרתי בטעות שהם חלו ב״אומיקרון״ במקום לומר ״קורונה״. אכן, שניהם מתו לאחר שחלו בזן אחר של נגיף הקורונה, שאינו אומיקרון".

עוד אמר בנט: "כך או כך—הקורונה מסכנת אותנו ואת ילדינו. אני מבקש מהורי ישראל—חסנו את ילדיכם והגנו עליהם מפני הקורונה, על שלל הוריאנטים שלה. אין צורך לקבוע תור מראש—גשו ישר למוקדי ההתחסנות. בואו נשמור על בריאות אזרחי ישראל ובריאות כלכלת ישראל".

כזכור, ראש הממשלה נפתלי בנט הצהיר היום בפתח ישיבת הממשלה שבבריטניה מתו לאחרונה שני תלמידי חטיבת ביניים שנדבקו בווריאנט אומיקרון, אך לגודל המבוכה משרד הבריאות הבריטי הודיע כי "לא ידוע על מוות מהווריאנט בממלכה".

בנט אמר את הדברים במטרה לעודד הורים בישראל לחסן את ילדיהם.

אך כאמור, רשות בריאות הציבור במשרד הבריאות הבריטי עדכן היום כי נכון לעכשיו לא מוכרים מקרי מוות בבריטניה של נדבקים באומיקרון.

"האומיקרון אכן מדאיג. באירופה נכנסים לחגים תחת הגבלות משמעותיות וסגרים בחלק מהמדינות", טען בנט. לאחר מכן עבר לדבר על שיעור ההתחסנות של הילדים, שלטענתו אינו גבוה מספיק: "הווריאנט פוגע גם בילדים, רואים את זה במדינות אחרות".

ראש הממשלה טען כי "רק השבוע באנגליה מתו שני תלמידי חטיבת ביניים מאומיקרון, אחד לא היה מחוסן בכלל והשני מחוסן חלקית".

גם ארגון הבריאות העולמי הודיע לפני כמה ימים שעדיין לא זוהו מקרי מוות מהווריאנט החדש שמתפשט בעולם.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים