שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך תדעו שיש לכם כיסוי בביטוח הבריאות שלכם
לא משחקים בבריאות
אל תסמכו על "מבינים" ו"יודעי דבר". אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים כפל ביטוחים. תפנו לאנשי המקצוע. הם מכירים את התחום. הם מוסמכים.
אל תעשו צחוק מהבריאות שלכם | צילום: shutterstock

35% הנחה על כל פוליסות הביטוח לפונים עכשיו

תפנו לאנשי המקצוע. הם מכירים את התחום. הם מוסמכים. הם יודעים להתאים לכם את הכיסוי הביטוחי שמותאם בדיוק לצרכי המשפחה שלכם

לא מעט אנשים שומעים את הביטוי "ביטוח בריאות" ואין להם מושג במה מדובר. עבור רבים מדובר בעוד שורה בסעיף ההוצאות המשפחתי, מבלי שהם מבינים לעומק מודע בכלל חשוב לעשות ביטוח בריאות.

בנוסף, תמיד יהיו בסביבתם כאלו שירפו את ידיהן ויסבירו להם כ"מבינים" ו"יודעי דבר" שאין צורך לעשות ביטוח בריאות, ושבכלל צריך לסמוך על הקב"ה, וחוץ מזה, השורות הקטנות והסעיפים שמוחבאים בהסכם עם חברת הביטוח, משאירים אותך ברגע האמת בלי ביטוח בדיוק ברגע שאתה צריך אותם.

אורי טרבלסי, מנכ"ל 'יתרונות ביטוח', ומי שעוסק בביטוחי בריאות כבר שני עשורים, מודע לתדמית שנוצרה אצל רבים בציבור החרדי לכל סוגיית ביטוחי הבריאות. "זו תדמית שנוצרה בעיקר בגלל שבמשך שנים, הציבור החרדי שמורגל בחיי קהילה, מסייע ועוזר איש לרעהו באמצעות מעטפת אדירה של גמ"חים וארגוני חסד לכל מי שנקלע לצרה כלכלית של ניתוח יקר או הטסה לחו"ל", אומר טרבלסי ל'בחזית'.

"אלו דברים שמרחיבים את הלב לדעת שיש אנשים שמקדישים את זמנם ואת סדר היום שלהם כדי לעזור לאחרים. אבל יחד עם זאת, גדולי הרבנים סבורים שהצורך לעשות ביטוח בריאות, לכל המשפחה, זו בבחינת השתדלות, והביטוח נועד כדי שחלילה במקרי חירום, העול הכספי לא ייפול על כתפי הציבור. אצלנו ב'יתרונות ביטוח', המומחיות של הצוותים המקצועיים היא להתאים את הכיסוי הביטוחי לכל משפחה בהתאם לצרכים שלה, כדי שלא תצטרכו להוציא כספים מיותרים".

"כשיש נציג אנושי מולכם שמבין עניין ומכיר אתכם, אין פספוסים ואין תשלומים מיותרים על שירותים לא נחוצים", מוסיף טרבלסי. "כתוצאה מכך, אתם מרוויחים שקט נפשי לצד חיסכון כספי משמעותי המתבטא באיתור הזדמנויות שמתאימות לצרכים שלכם".

טרבלסי מבקש לחדד נקודה נוספת: "לא מעט בציבור החרדי, שנפלו קורבן לגופים שאינם מקצועיים, חתמו בעבר לנציג כלשהו על ביטוח בריאות לעצמם או למשפחה. במקרים רבים הם מוצאים עצמם עם כפל ביטוחי, כלומר גם בזבוז כספי מיותר וגם ברגע האמת בשלב התביעה הם מגלים שהם בחסר ביטוחי. הזמן הרב וסכומי הכסף שהם נאלצים להשקיע כדי לקבל את מה שמגיע להם בדין, מותירים טעם רע.

לכן, הדרך היחידה לדאוג לכיסוי ביטוחי לכל המשפחה היא רק כאשר אנשי מקצוע שמכירים ומבינים את התחום דואגים לך באופן אישי. זה בדיוק מה שאנחנו עושים ב'יתרונות'. הלקוחות לא עומדים מול נציג שירות טלפוני או מענה קולי. יש מישהו שמטפל בכל לקוח לכל אורך הדרך. גם במקרה של חתימה על הביטוח וגם כאשר צריך לקבל את הכסף. כשמישהו מכיר אותך באופן אישי, אתה יודע שיש לך כתובת ויש למי לפנות ועם מי להתייעץ בכל סיטואציה רפואית".

בימים אלו מעניקים ב'יתרונות ביטוח' הנחה בסך 35% על כל פוליסות הביטוח לבני המשפחה הבוגרים ועבור הילדים (עד גיל 18). הפוליסה תינתן במשך השנה הראשונה, ללא תשלום.

35% הנחה על כל פוליסות הביטוח לפונים עכשיו

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים