שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך תוכלו לזכות בכרטיס חינם להגרלת הענק
הזמן אוזל
24 שעות לסגירת המוקדים: בארגון מבהירים- גם אתם יכולים לזכות בהגרלה בחינם. איך עושים זאת? פשוט וקל • כל הפרטים
שעות אחרונות להגרלה | צילום: WA0005

בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו' יוצא בימים אלו למערכה כבירה על עתידה של קול התורה במסגרת מפעל התורה האדיר, המערכת נמצאת בעיצומה, ובעוד שעות לא רבות המוקדים ייסגרו כבר לא תהיה יכולת יותר להשתתף בפעילויות הכבירות, ברבבות שעות הלימוד הנלמדים על ידי אלפי תלמידי חכמים במסגרת בית המדרש הגדול בעולם.

נכון בעוד שעות לא רבות, המוקדים ייסגרו, הגרלת הענק תסגור את שעריה, הברכות ההיסטוריות יהיו נתונים אך ורק לאלו שישכילו להצטרף בשעות הללו לבית המדרש הגדול בעולם, ישכילו להצטרף ולהיות שותפים, שותפי נצח בעולם התורה, בקול התורה האדיר הזה שלא פוסק אפילו לא לרגע. זה ההזדמנות של כל אחד מאיתנו להיות חלק מהדבר הזה לפני שההזדמנות חומקת לנו. 

בהוראת גדולי ישראל, המשתתפים בזכויות של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', נכנסים להגרלה הגדולה על משכורת חדשית על סך 12,000 ש"ח לחודש ובסך הכל על סך 144,000 ש"ח, ובנוסף יתקיימו הגרלה על כל ספרי רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל עם הקדשה אישית של בנו ראש ישיבות 'אורחות תורה' וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

מלבד זאת, בשל דוחק הזמן והשעה, הוחלט בהנהלת בית המדרש הגדול בעולם כי כל אותם אלו שיצטרפו וימהרו לתרום דרך האתר או הלינק המצורף, יקבלו לינק אישי עם שמם בכדי שאנשים נוספים יוכלו לתרום דרככם, בארגון מציינים כי כל כרטיס שייקנה על ידי הלינק שלכם תקבלו כנגד עוד כרטיס במתנה. פשוט וקל, על כל כרטיס הגרלה שאתם מוכרים אתם מקבלים כרטיס בחינם.

כמו כן, תיערך הגרלה היסטורית וחסרת תקדים על כל ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית ממרן שליט"א. המשתתפים בחבילת VIP יקבלו בנוסף ללא הגרלה במתנה את ספר 'הארמון' בחזון איש 5, ורוכשי חבילת שותפות יזכו לשטר שותפות בו הם מקבלים חלק ושותפות במיליוני שעות הלימוד בשנת תשפ"א ב'ישיבה על קברו'.

השעות הם שעות אחרונות, לא כדאי להתמהמה, כי מחר בחצות המוקדים ייסגרו כבר לא תהיה אפשרות להצטרף, כעת זה הזמן, לתרום ולהתרים אחרים ולזכות בהגרלות יקרי ערך כמו גם, ובעיקר, לזכות בהחזקת התורה ששכרה מובטח לכם בזה ובבא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים