שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך תזכו בחנוכייה של מרן וגם במאה אלף דולר במזומן
יממה להגרלה
יממה קודם הגרלת הענק שיערכו ב'ישיבה על קברו' על החנוכייה העתיקה של מרן ראש הישיבה זיע"א, מצטרפים רבים במטרה להספיק את ההשתתפות בשתי ההגרלות גם יחד
ההגרלה ההיסטורית | צילום: tastyfood shutterstock

בתרומת כרטיס בודד המקדימים יוכלו לזכות גם במנורה הטהורה וגם במאה אלף דולר במזומן

בבית המדרש הגדול בעולם – ׳ישיבה על קברו׳ לעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א, יצאו במהלך החודש האחרון במבצע התרמה נרחב למען המשך קיום מפעל התורה הכביר. בקרב התומכים תיערך הגרלה היסטורית וחסרת תקדים על החנוכייה העתיקה של מרן זיע"א, זאת בנוסף להגרלת הענק שתיערך על סך של מאה אלף דולר במזומן.

מדובר בבשורה של ממש בקרב המוני תומכי ומחזיקי בית המדרש הגדול בעולם, שנרתמים ממש בימים אלה לטובת המפעל התורני הכביר שתפס תאוצה והפך במהרה לאבן פנינה בעולם התורה כולו. במסגרת 'ישיבה על קברו' עמלים מידי יום רבבות לומדים, אנשים מבוגרים וצעירים יחדיו והוגים בסדרי לימוד מיוחדים לעילוי נשמתו של מי שמסר את נפשו בעבור עולם התורה בדור האחרון.

במסגרת פעילות בית המדרש הגדול בעולם מוענקים מלגות ופרסים ייחודיים לרבבות הלומדים אשר עומדים בהספקי הלימוד, אלא שהעול הכלכלי הכבד שרובץ על כתפי המארגנים מונע מהם להמשיך בפעילות הכבירה הזו, ועתיד בית המדרש הגדול בעולם שהוקם על פי צוואתו המפורשת של מרן ראש הישיבה זיע"א תלוי בהצלחת מגבית "תורה וגדולה".

לא מדובר בעוד מסע התרמה, גם לא בעוד גיוס המונים, מדובר במשהו שכל אחד ואחד צריך להרגיש מחובר אליו. זהו בית מדרש שאין כדוגמתו באף מקום אחר – בית מדרש שפרוס מסיביר ועד שיכון ה' בבני ברק. מאוסטרליה ועד לרחוב סורוצקין בירושלים. זה משהו חסר תקדים, משהו שטרם היה כמותו, אך כעת הם זקוקים לנו, כעת הם חייבים שגם אנחנו נהיה חלק ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם בזה ובבא.

והאמת, שרבים כבר הביעו את רצונם להצטרף ולסייע למערך האדיר הזה, אך כעת, עשרים וארבע שעות קודם ההגרלה ההיסטורית על החנוכייה העתיקה של מרן ראש הישיבה זיע"א, הרווח הוא כפול: ניתן להצטרף לשתי ההגרלות גם יחד בתרומת כרטיס אחד בודד. עכשיו זה הרגע שלכם, לעשות את הצעד הפשוט הזה ובכרטיס אחד לזכות להצטרף לשתי ההגרלות: גם על המנורה הטהורה וגם על סך של מאה אלף דולר במזומן.

אם גם אתם רוצים לזכות במנורה הטהורה ובמאה אלף דולר במזומן הקליקו כאן ועכשיו

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים