שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » כך תטפחי נכון את העור בעונת הסתיו
הכיני עורך לחורף
בעונת המעבר, הסתיו, יותר מתמיד, עור הפנים זקוק להתחדשות והתרעננות לאחר הנזקים שגרמו ימי הקיץ החמים והחשיפה לשמש • הטיפים של ד"ר לאורה צ'קון גרבטו
מסכת חימר מטהרת של הרבלייף | צילום: דיטיילס

בעונת המעבר, הסתיו, יותר מתמיד, עור הפנים זקוק להתחדשות והתרעננות לאחר הנזקים שגרמו ימי הקיץ החמים והחשיפה לשמש. ד"ר לאורה צ'קון גרבטו, מומחית לרפואת עור מנבחרת המומחים של הרבלייף, מנדבת טיפים והמלצות שיסייעו בהשבת החיוניות והזוהר לעור הפנים.

חדשו את מרקם העור

זה הזמן המושלם להסרת התאים המתים שהצטברו על פני העור במהלך החורף ויוצרים מראה עור עמום, לא אחיד ועייף. שימוש בפילינג עדין יחדש את מרקם העור וישאיר אותו רענן וזוהר.

לניקוי הפנים ולפילינג עדין מומלץ להשתמש בתרחיץ גרגרי עשיר בחומרים נוגדי חמצון, המנקה את עור הפנים לעומק, מסיר תאי עור מתים ומשאיר מרקם רך וחלק.

הזינו ושקמו מנזקי הקיץ

פגעי הקיץ עלולים לגרום לאדמומיות, סבוריאה, יובש וקשקשת; לכן, העור זקוק להזנה, שיקום ואיזון. אחת הדרכים המהירות והמומלצות לתיקון נזקי החורף היא מסכה טיפולית, שתשפר את מראה הנקבוביות ותכין אותו לספיגה טובה של לחות.

מסכה טיפולית מטהרת לעומק, מסירה תאי עור מתים וסופחת לכלוך ועודפי שומן. מסכה טיפולית אף משפרת את מראה הנקבוביות ו מכינה את העור לספיגה טובה יותר של מוצרי הטיפוח הבאים.

מוצרי טיפוח במרקם קליל

בחורף, בשל החימום, הקור והאוויר יבש, עור הפנים נוטה להתייבש. גם בעונה החמה, העור זקוק ללחות מזינה שתשמור עליו רווי בלחות ומאוזן. בתקופה זו של עונת מעבר, כדי לשמור על מאזן הלחות בעור מבלי לחסום את הנקבוביות ולגרום להתפרצויות, מומלץ להחליף את קרם הלחות העשיר במרקם קליל יותר.
דגש על אזור העיניים

חשוב לא לשכוח להוסיף לשגרת הטיפוח קרם עיניים. העור באזור העיניים הוא דק ועדין יותר בהשוואה לאזורי הפנים האחרים ולכן רגיש יותר לחשיפה לקרני השמש, זיהומים ונזקים סביבתיים. לכן, הוא דורש תשומת לב מיוחדת וטיפול ייעודי.

הזינו את העור מבפנים

לסיום, אל תשכחו שעור נפלא מתחיל מבפנים. הקפידו לאכול מזון עשיר בוויטמינים והקפידו על שתיית מים מספקת. הימנעו ממזון מעובד, מטוגן, שומן טראנס הנמצא במאפים שונים ובמרגרינה, פחמימות ריקות דוגמת קמח לבן, אורז לבן וסוכר לבן, מממתיקים מלאכותיים, צבעי מאכל, משקאות ממותקים, כמו גם מצריכת אלכוהול מופרזת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים