שיתוף
תגובות
דעות » כך תעצבי נכון את חדר השינה שלך
הפרק השלישי
ממשיכים לעצב את חדר השינה עד לפרטים הקטנים שיהפכו אותו למקום הנעים ביותר לשינה • אז כיצד משלבים צבע של ראש מיטה וידיות ארון ובאיזה צבע משתמשים אם החדר קטן?
כלי מיטה | צילום: Hitdelight, שאטרסטוק

בחדר השינה אנחנו מחפשים שקט ורוגע כלשהו, אך אין זה מונע מאתנו לתת בו נקודות של צבע ועניין. אז אחרי שהצעתי לצבוע קיר בודד בצבע דומיננטי (השינוי הקל והמהיר) והסברתי איך לתלות קולאז' (לאו דווקא בחדר שינה) יש עוד אפשרויות לנקודות עניין וצבע בחדר השינה:

גב מיטה – גב המיטה כבר מזמן אינו משמש רק כתמיכה לכרית ויצירת תחושת שקט, אלא הפך גם לפריט עיצובי. גב המיטה יכול להיות מעץ בצבע המיטה ואף לשלב בתוכו את צבע הידיות בארון.

בגב המיטה ניתן לשלב צבע או טקסטורה נוספים. גב המיטה יכולה להיות מרופדת בצבע רך ונעים – או בצבע כהה ודומיננטי, תלוי כמובן גם בגודל החדר. בחדר קטן מאוד נמנע מצבעים כהים שנותנים תחושת צמצום. אם המיטות מרופדות אף הן, נמשיך בדרך כלל את הריפוד בגב המיטה באותו צבע.

גב מיטה ניתן להזמין בגובה סטנדרטי של 90-110 ס"מ, אך ניתן גם לבצע אותו על קיר שלם (אם אין בו חלון כמובן). יש כיום מבחר דוגמאות בריפוד גב מיטה: קווים לאורך או רוחב, או סגנון קאפיטונאז' קוביות או מעוינים – שניתן לשלב בהם כפתורים או אבני קריסטל.

קיר דומיננטי – במידה ועיצוב הארון וגב המיטה שקטים, נבחר קיר כח אותו נעצב בהדגשה על מנת להוסיף עניין. הסברתי בפרק של הרכבת הקולאז' – כיצד בוחרים את הקיר המתאים ביותר לצורך כך. קיר זה נדגיש על ידי טפט או חיפוי עץ / אבן, או על ידי צביעה ושילוב פרופילים – שירנים.

לעיתים נבחר באופציה בה הדגש העיצובי בחדר יהיה דווקא בארון. ארון חדר השינה יכול להיות שקט ומנימליסטי, או להיות פריט עיצובי בפני עצמו.

האפשרויות לעיצוב ארון חדר השינה הן בלתי מוגבלות, החל בבחירת הידיות וכלה בבחירת צבע אטרקטיבי, וכמובן אין לוותר על עיצוב מוקפד.

הכותבת מתמחה בעיצוב פנים, מו”ל המחברת המקצועית “לבנות נכון“, המרכזת במקום אחד ניהול משימות נכון, לוח הזמנים, חישוב תקציב בקלות עם טבלאות, סטטוס זמנים ושלבים, אנשי קשר מומלצים, לוח השראה ומוטיבציה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים