שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » כך תפעילו את הוואטסאפ במספר מכשירים במקביל
ללא תלות בטלפון
הפונקציה אינה פתוחה לכל המשתמשים, ועד כה תכונה זו הייתה זמינה בבטא מצומצמת, ולפי דיווחים של משתמשים, גם בישראל נפתחה האפשרות לכולם
תגיות:
וואטסאפ | צילום: BigTunaOnline, שאטרסטוק

בוואטסאפ ממשיכים להשתדרג כל העת, וכעת דווח כי ב- WhatsApp יאפשרו את הפעלת האפליקציה במספר מכשירים במקביל ללא תלות בטלפון. הפונקציה הגיעה באופן נרחב לבטא ציבורית שזמינה לכלל המשתמשים, כאשר עד כה תכונה זו הייתה זמינה בבטא מצומצמת, ולפי דיווחים של משתמשים, גם בישראל נפתחה האפשרות לכולם.

הפונקציה אינה פתוחה לכל המשתמשים, אך לאלו שכן, ניתן לגשת לתפריט, ושם להיכנס ל'מכשירים מקושרים', ואם אכן הפונקציה זמינה בחשבונכם, היא תופיע מתחת לכותרת ההודעה 'תוכנית בטא במכשירים מרובים' בה נכתב כי ניתן להשתמש בעד ארבעה מכשירים בחיבור לאותו חשבון מבלי שהטלפון יהיה מחובר אליהם – זכיתם, אתם יכולים להצטרף לבטא.

"תוכנית הבטא במכשירים מרובים מציעה התנסות מוקדמת בגרסה חדשה של WhatsApp ל-Web, לשולחן העבודה ול-Portal. אם תצטרפו לתוכנית, תוכלו להשתמש במכשירים נלווים מקושרים גם בלי להשאיר את הטלפון מחובר. ההודעות האישיות, המדיה והשיחות שלכם מוצפנות מקצה לקצה", כך נכתב בהסבר של וואטסאפ.

יש לשים לב כי לאחר ההצטרפות לתוכנית נדרש להתחבר מחדש ל-WhatsApp בדפדפן או ביישומון של Windows ולאחר מכן ינהיה סנכרון של ההודעות בין הטלפון לדפדפן. במקרים בהם הטלפון לא זמין או כבוי, ניתן יהיה להמשיך ולהשתמש ב-WhatsApp בדפדפן והסנכרון יבוצע לאחר שהוא יהיה זמין שוב. בגרסת הבטא הנוכחית לא ניתן יהיה להציג מיקומים בזמן אמת במכשירים נלווים, להצטרף לקבוצות או למחוק את תוכנן.

לאחר ההצטרפות ניתן לבחור שלושה מחשבים ניידים/נייחים ואולי גם טאבלט, ושיחות הווידאו והאודיו יפעלו גם בכל המכשירים, וכאמור, בלי שצריך קישור לטלפון ראשי כמו במצב הנוכחי – באמצעות היישום השולחני, הפורטל או דרך הדפדפן. עם זאת, וכפי שכבר הוזכר בעבר, לא ניתן יהיה לנהל שיחות או לשלוח הודעות למי שמצויד בגרסה לא מעודכנת של WhatsApp.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים