שיתוף
תגובות
לאישה » כך תתארגני לאירוע בסטייל יוקרתי אבל במחיר זול
מה שאמרתן לנו
זוכרות את הסקר האחרון על ההתארגנות לאירוע? מסתבר שנשארנו דור שפוי שסובר שאין סיבה לשלם יקר אלא יד דרכים לשלם זול ולקבל יקר
עמדת איפור | צילום: New Africa, שאטרסטוק

בשבוע שעבר שאלנו אתכן על התארגנות לאירוע. כמה הגיוני בעינכן לשלם על איפור? וכמה על תסרוקת? המחירים בשוק כל הזמן עולים, האם אנחנו חייבות להסכים לעלויות הגבוהות?

62% מכן ענו שאפשר לשלם עד 150 ₪ הכול כלול, ועדיין להראות מיליון דולר. 33% ענו שאין ברירה, לא הגיוני לשלם 400 ₪, אבל גם לא הגיוני להגיע לאירוע חצי קלאץ' ורק 5% ענו שהן משלמות גם הרבה יותר

קיבלנו מכן גם טיפים וחיזוקים:
מירב: לדעתי הנושא סופר חשוב… אין שום סיבה להשקיע באיפור ותסרוקת סכומי עתק. חייב שיהיה לחץ חברתי שדוחק להורדת המחירים הלא שפויים האלו.

שירה: בתור אחת שמאוד אוהבת אסתטיקה ויופי היה חשוב לי להשקיע בחתונה של גיסי אבל בסוף החלטתי שאם אני אשקיע את הכסף על איפור חדש ויקר אני גם יראה יותר טוב כי אני מאפרת את עצמי הכי מושלם שיש וגם האיפור יישאר לי, וכך היה. השאלה הראשונה ששאלו אותי זה "מי איפרה אותך…" כמובן שנתנו לי הרבה מחמאות, היה שווה!!!!

גם חיה עם אותו רעיון: אני לפני כל אירוע הולכת למאפרת, מבקשת התאמה טובה וקונה חומרים מעולים, מתאפרת לבד!!! ונראית מיליון דולר!!! מבטיחה לכם!!

היו עוד מספר תגובות בסגנון, שתמכו ברעיון ללמוד להתאפר לבד, בקורס קצר או באחת על אחת עם מאפרת, כשיודעים לעשות זאת נכון, הבטיחה לנו אחת הקוראות, זה יוצא מיליון דולר.

עוד טיפ שקיבלנו היה, שגם בתוך המחירים הגבוהים אפשר למצוא את הזול יחסית ומקצועי, לפעמים, כך כתבה בעלת ניסיון, המחיר הוא רק בגלל המותג, 'וזה באמת שטות לשלם' כך דבריה.

רעיון נוסף של עונה אנונימית: אצלנו בבית מתארגנות כל בנות הבית כולל גיסות ואחיות נשואות ופשוט מוציאות ממאפרת מחיר קבוצתי וזה יוצא יותר זול.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים