שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » מתעניינים בהשקעות נדל"ן? כל הסיבות הנכונות
עו"ד יובל זיו
חושבים על השקעה בנדל"ן? מתלבטים מהו המקום הנכון להשקיע? חברת פסיפיק הולדינגס ועו"ד יובל זיו עם כל התשובות המקצועיות עבורכם
עו"ד יובל זיו | צילום: youval

המשקיעים הישראלים מגלים את ארה"ב יחד עם חברת פסיפיק הולדינגס ועו"ד יובל זיו

השנים האחרונות בשוק הנדל"ן האמריקאי הן ללא ספק מוצלחות מאוד. שוק הנדל"ן האמריקאי התאושש ממשבר 2008 בצורה מרשימה מאוד והכלכלה האמריקאית מראה מגמה של התייצבות והתחזקות הולכת וגוברת עם הזמן.

אם אתם חושבים על השקעה בנדל"ן, ומחפשים מקור שיאפשר לכם לבצע השקעה משתלמת, כדאית, בטוחה לאורך זמן ונוחה יותר גם מבחינת סכום ההשקעה הראשוני, אין ספק שארצות הברית היא המקום הנכון בשבילכם.

מדוע? מה היתרונות ומה הופך את ארצות הברית ליעד מבוקש כל כך למשקיעי נדל"ן מישראל? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

קצת כסף פנוי וזמן זה בדיוק מה שגורם להרבה משקיעים לחפש השקעות מניבות, אנו יודעים שוק ההון והנדל"ן מרכז את רוב המשקיעים וההחלטה במה לבחור טמונה בידע וניסיון רב במגמות השוק. פסיפיק הולדינגס ועו"ד יובל זיו הם אחת הדוגמאות המצוינות לחברה שיודעת לאתר נכסים בשווי שוק נמוך ולממש את הרווח שטמון בהם, ובכדי לעשות זאת החברה שלה משרדים גם בארץ וגם בארה"ב צברה ידע רב הן בשוק הנדל"ן המקומי והן בחוקי המיסוי ומהאפשריים לה להתנהל בבטחה עבור לקוחותיה.

האווירה הכללית לאחר הבחירות

בארצות הברית לבחירות יש משמעות כלכלית אדירה מאוד. בניגוד לישראל, בה בשנים האחרונות אנו עדים לבחירות רצופות ובתדירות גבוהה, מה שלא תורם לכלכלה יציבה ובטוחה, בארצות הברית המצב שונה. אמריקאים רבים מאמינים כי העידן החדש יתרום רבות לפיתוחה הכלכלי היציב של ארצות הברית וימשיך את מגמת ההתיצבות בה, מה שיוביל לעליית מחירי הנדל"ן, פיתוח של אזורים מוחלשים ורווחים הרבה יותר גבוהים למשקיעים.

עליה של מדד מחירי הנדל"ן

בארצות הברית בוחנים את מחירי הנדל"ן על פי מדד מוגדר, כאשר לרוב המדד הקובע הוא מדד הקייס שילר. מדד זה נמצא בעליה גבוהה מאוד בשנים האחרונות, ובמיוחד, יש לזכור, כי הוא מציג ממוצע ארצי, אך בבחינה של המדד על אזורים ספציפיים יותר, ובמיוחד מדינות מבוקשות, העליה היא משמעותית וגבוהה אפילו יותר. לדוגמא, באזורי הביקוש בקליפורניה, נוואדה, אריזונה, ג'ורג'יה ופלורידה העליה עומדת על 30% בשנה! עליה מרשימה מאוד אשר מובילה לרווחים משמעותיים למשקיעי הנדל"ן באזורים הללו.

ירידה בהתחלות הבניה החדשות

לצד גידול משמעותי באוכלוסיית ארצות הברית, במיוחד לאור הביקוש הגבוה להגירה מכל רחבי העולם ואזרחים רבים המבצעים רילוקיישן במיוחד בתחומי ההייטק, הביקוש לנדל"ן למגורים רק עולה. בנוסף, אנשי עסקים רבים אשר מגיעים באופן תדיר לארצות הברית מעדיפים לרכוש דירות שישמשו אותם כאשר הם נמצאים במדינה, כך שכמות הביקוש עולה, אך ניתן לראות באופן ברור כי כמות התחלות הבניה החדשות לא מכסה את הביקוש.

הורדת התחלות הבניה החדשות נדרשה בתחילה על מנת להוביל את שוק הנדל"ן להתאוששות לאחר משבר 2008, אך היום, כאשר יש חוסר משמעותי בבניה חדשה, מחירי הדיור הקיים עולים בקצב מהיר.

ביקוש גבוה ועליה במחירי השכירות

טרום משבר 2008, אחוז גדול מכלל האוכלוסיה האמריקאית החזיק בדירות מגורים משלהם, ובניגוד לישראל – הביקוש לדירות שכירות היה נמוך יחסית, במיוחד אצל בני המעמד הבינוני ומעלה. בעת המשבר, כאשר רבים איבדו את דירות המגורים שלהם לטובת הבנקים, הביקוש לדירות בשכירות התחיל לעלות יותר ויותר. לצד זאת, בשנים האחרונות צעירים עוזבים את בתי ההורים בגילאים מוקדמים יותר לטובת מגורים עצמאיים ולכן הביקוש עולה, וכך גם המחירים.

מחירי השכירות בארצות הברית בשנים האחרונות לא רק שמראים יציבות ברורה, אלא גם עליה, מה שיכול להוביל משקיעים לתשואה גבוהה ויציבה לאורך זמן.

ירידת הדולר

בשנה האחרונה, במיוחד לצד מגיפת הקורונה, אנו רואים ירידה משמעותית מאוד בערך הדולר אל מול השקל.

נכון לתאריך 18.12.2020, שער הדולר עומד על 3.2372 ש"ח, כאשר באותו תאריך בשנת 2019, שער הדולר עמד על 3.501 ש"ח. ירידת ערך הדולר מאפשרת למשקיעים ישראליים לבצע השקעות נדל"ן בסכומים נמוכים יותר, סכומים שבהם אין שום דרך בה יוכלו לרכוש נכס בישראל שיביא להם את אותה תשואה.

לכן גם כדאי לנצל את התקופה הזו ולא לחכות יותר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים