שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » כל מה שאישה עסוקה צריכה לדעת על שגרת טיפוח נכונה
טיפים ועצות
פעמים רבות נשים עסוקות חשות כי סדר היום העמוס ועודף המטלות ומרוץ החיים גורם להן לדלג על שגרת טיפוח ולהזניח לעיתים את עור הפנים. שולי רודריג מנדבת טיפים
קרם פנים - עור | צילום: EKATERINA SOLODILOVA, שאטרסטוק

פעמים רבות נשים עסוקות חשות כי סדר היום העמוס ועודף המטלות ומרוץ החיים גורם להן  לדלג על שגרת טיפוח ולהזניח לעיתים את עור הפנים, מזוויות רבות: תזונה, שינה, קוסמטיקה נכונה לנו וכו'.

שולי רודריג, מנכ"לית ומייסדת מותג הטיפוח הבינלאומי SR COSMETICS מסבירה: "רצוי לטפל באופן שוטף ויום יומי בעור הפנים בצורה יעילה שתחסוך זמן וממון מיותרים, בהמשך. התאמה נכונה ואינדיבידואלית של תכשירים קוסמטיים לעור הפנים ושגרת טיפוח עקבית, יעניקו לכל אישה את המראה הזוהר והרענן במינימום זמן ומאמץ".

שולי רודריג מנדבת טיפים ועצות לשגרת טיפוח נכונה עבור הנשים העסוקות:

  • התאמה אישית: מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מומחית שתאבחן את סוג העור ותתאים אישית מוצרים לעור הפנים. ההתאמה הנכונה תבטיח שינוי ותוצאות נכונות ומדויקות לכל סוג עור.
  • סדר עבודה: מומלץ להתחיל מידי בוקר את שגרת הטיפוח בתכשיר בעל "דלילות מימית" הנספג  בקלות בעור הפנים, ומעליו להשתמש בסרום סמיך דוגמת: סרום חומצה היאלורונית. בנוסף, על מנת לשמור על לחות יש להשתמש בקרם לחות בעל מסנן קרינה (גם בחורף) עם לחות אקטיבית.
  • ניקוי העור: התחילי בלילה לפני השינה בניקוי כפול הכולל ניקוי יסודי על ידי 2 תכשירים- מוס קטיפתי וחומצות לעור שמן. תכשירים אלו נועדו להסיר זיהומים על בסיס שמן, ביניהם ניתן למצוא איפור, ושמנוניות של העור. בשלב זה אנו מאפשרות לניקוי השני לחדור ממש לעומקו של העור ובכך להסיר את כל שאריות הלכלוך והזיעה.
  • הזנה: הזיני את עור הפנים בסרום המשלב חומצה היאלורונית ושמן רימונים שיפחיתו את מראה הקמטים והיובש, מה שגורם באופן דרמטי לעור להיראות צעיר יותר ופחות עייף. 
  • הכרחי: לפני היציאה מהבית, מרחי קרם עיניים להפחתת כהויות והוסיפי על פנייך תכשיר הגנה בשילוב קרם לחות ומעליו המייקאפ הייעודי.
  •  עוד הכרחי: יש להקפיד לשתות הרבה מים, גם לבחור בשילוב תזונה נכונה שלה השפעה עצומה על עור הפנים: אכילת ירקות, שקדים, אגוזים, אבוקדו, דגי ים ועוד.
  • הכי חושב:  כדי להעניק לעור הפנים מראה צעיר וזוהר למשך היום, מומלץ להתעורר 10 דקות לפני הזמן, להשקיע בעצמך! זה אולי נשמע קשה לביצוע, אבל ברגע שמתחילים להעריך את התועלות ורואים תוצאות, תשמחו בשגרת הבוקר החדשה.

בהצלחה…..

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים