שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כל מה שצריך לדעת על דלתות חוץ
דלתות כניסה
ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על מחיריהן של דלתות חוץ, החל מסוג הדלת וגודלה, דרך חומרי הגלם מהם היא מיוצרת ועד לסגנון העיצובי של הדלת, מפרט הדלת ועוד
תגיות: ,
דלתות חוץ | צילום: FREEPIK

דלתות חוץ הידועות גם כדלתות כניסה הן הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המיועדות לצרכי התקנה בפתח הכניסה לדירת המגורים, הבית הפרטי או המשרד. כיום, תוכלו ליהנות מ-3 סוגי דלתות חוץ המגיעים בגדלים שונים:

  1. דלתות כניסה סטנדרטיות בעלות כנף אחת – דלתות אלו מגיעות בגודל סטנדרטי של 80 ס"מ רוחב ובגובה של 2 מטר.
  2. דלתות חוץ כנף וחצי – דלתות בהן צד אחד קבוע, מגיעות בגודל של 130-155 ס"מ רוחב וגובה של 2 מטר.
  3. דלתות שתי כנפיים נפתחות – דלתות המגיעות ברוחב של 180-215 ס"מ וגובה של 2 מטר.

מידות אלו מהוות את מידות הסטנדרט של דלתות חוץ על פי גודל המפתח העומד לרשותכם, כאשר ניתן להרחיב ולהאריך את מידות הדלת בהתאם לצרכי הלקוח.

פרמטרים המשפיעים על מחיר הדלת

ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על מחיריהן של דלתות חוץ, החל מסוג הדלת וגודלה, דרך חומרי הגלם מהם היא מיוצרת ועד לסגנון העיצובי של הדלת, מפרט הדלת (סוג הידית, המנעול וכו) ושיטת ההתקנה הרצויה לכם. בממוצע, עלותה של דלת כנף סטנדרטית נעה בין 3,000 ל-5,000 ₪, כאשר עלותה של דלת שתי כנפיים יכולה להגיע למחיר ממוצע של 12,000 עד 15,000 שקלים. חשוב לציין שהמחירים המופיעים לעיל, מתייחסים אך ורק לעלות הדלת עצמה ולא למחיר התקנתה, כאשר התקנת דלתות באמצעות צוותי התקנה מנוסים ומיומנים כרוכה בעלות נוספת הנקבעת בהתאם לשיטת ההתקנה הנדרשת לכם.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים דלתות חוץ?

רכישה של דלתות חוץ חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים כגון:

  • רמת האקוסטיקה של הדלת –  דלתות חוץ נועדו בין היתר לבודד רעשי סביבה כאלו ואחרים בסביבת המגורים ולכן חשוב לבדוק את רמת האקוסטיקה של הדלת אותה אתם רוכשים.
  • הסגנון העיצובי של הדלת – דלתות כניסה הן אמירה עיצובית לכל דבר ועניין ולכן חשוב לשים דגש על ההיבט העיצובי של הדלת גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים חלל המגורים. במקרים מסוימים, תוכלו לרכוש דלת חוץ עם כנף פנימית מעוצבת בסגנון אחר מהכנף החיצונית וזאת לצורך התאמתה לסגנון העיצוב של חלל הפנים.
  • מפרט הדלת – דלתות חוץ נועדו לספק לכם הגנה מקסימאלית מפני פריצות, ולכן, חשוב לוודא שהמפרט המוצע לכם עומד בכל התקנים הנדרשים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מנגנוני נעילה מתקדמים וחכמים לדלתות כניסה ובמידת הצורך מומלץ לשדרג את המנעול.
  • אחריות – רכישת דלתות כניסה מחייבת אתכם להתייחס לנושא האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה, כאשר האחריות ניתנת גם על הדלת עצמה וגם על ההתקנה. יחד עם זאת, האחריות על גבי ההתקנה מוענקת לכם על ידי צוות ההתקנה.

דלתות חוץ מפלדה – גם בטוח וגם דקורטיבי

דלתות חוץ המיוצרות מפלדה הן ללא ספק דלתות הכניסה הבטיחותיות ביותר, כאשר טכנולוגיות הייצור המתקדמות מאפשרות ייצור של דלתות פלדה מעוצבות במגוון רחב של עיצובים: קלאסי, מודרני, כפרי ועוד.

היכן הכי מומלץ לרכוש דלתות כניסה?

דלתות כניסה משווקות כיום על ידי מספר הולך וגדל של יצרני דלתות, כאשר הבחירה באחד מהם מומלץ שתעשה על פי הניסיון המקצועי העומד לרשותו בתחום, המוניטין לו הוא זוכה לאורך השנים, היצע הדלתות אותן הוא מייצר, וכמובן, טיב השירות והאחריות המוענקת לכם. במסגרת הליך הבחירה בין יצרני הדלתות, חשוב ומומלץ לקיים סקר השוואתי במסגרתו מומלץ להתייחס גם לנושא המחיר וגם לאיכויות הדלתות. כיום, תוכלו לרכוש דלתות חוץ מתוך קטלוג, כאשר ניתן לבצע התאמות של דגמי דלתות לכל סוג וגודל דלת חוץ הנדרשת לכם.

מבצעים על דלתות חוץ – מה חשוב לדעת?

לאורך כל ימות השנה, חברות הייצור המובילות והמשווקים מקיימים מצבעי מכירות על דלתות חוץ. מבצעים אלו מאפשרים לכם לרכוש דלת חוץ בהנחה כזו או אחרת, כאשר חלק מהמבצעים חלים על דגמים ישנים כחלק מהחלפת קולקציה של דלתות כניסה וחלק מהמבצעים מתייחסים לדגמים חדשים של דלתות כניסה במחירי השקה. מעקב אחר המבצעים השונים יאפשר לכם לרכוש דלתות חוץ איכותיות במחירים אטרקטיביים ואנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להתעדכן במבצעים השונים המפורסמים על ידי חברות הייצור באמצעי המדיה השונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים