שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » 5 דברים שיהפכו לכם את הכביסה למושלמת
סל טיפים
את לא מרוצה מהכביסה? השלמת עם העובדה שתמיד יישארו כתמים על החולצות? חבל, זה ממש לא חייב להיות ככה • כמה טיפים שיוציאו לכן כביסה מושלמת וריחנית
תגיות:
מכונת כביסה | צילום: Africa Studio, שאטרסטוק

את לא מרוצה מהכביסה? השלמת עם העובדה שתמיד יישארו כתמים על החולצות? חבל, זה ממש לא חייב להיות ככה. אם אתם רוצים לעלות מדרגה ביחסים שלכם עם מכונת הכביסה, לשמור עליה וגם לקבל כביסה נקייה ומריחה כל טוב, כדאי שתפנימו את רשימת הטיפים הבאה:

תפסיקו לשפשף את הכתמים

הסיבה היא שזה רק יכול להחמיר את מצב הכתם ועלול גם לשחוק את הבד. במקום זה כדאי לטפל בכתם בהקדם האפשרי, ככל שיחלוף פחות זמן, הטיפול בכתם יהיה יותר מוצלח. אם לדוגמא נשפך לכם קפה, מרחו חומר להסרת כתמים על מטלית לבנה בלבד (או תערבבו חומץ, מים ושמפו לכביסה), תטבלו את המטלית בתערובת ונגבו את הכתם כלפי פנים, כדי שלא יימרח עוד יותר על הבד.

אל תגזימו עם חומרי הניקוי

עודף קצף יכול לגרום ללכלוך שנשטף מהבגדים להיתפס על איזורים בפריטי הלבוש שיותר קשים לניקוי כמו לדוגמא מתחת לצווארון, מה שמוביל להצטברות חיידקים. הסברה היא שרובכם משתמשים בהגזמה באבקות הכביסה ולכן מומלץ להשתמש רק במחצית מהכמות, ולהגדיל אותה בהדרגה רק במידה והבגדים שלכם לא יוצאים נקיים לשביעות רצונכם.

Less is more

אל תדחסו יותר מדי בגדים לתוך תוף המכונה, עדיף שהמקום יהיה מאוורר משום שדחיסת יתר גורמת גם לבגדים להתקמט וגם לצאת לא ממש נקיים, שנית, היא מפעילה לחץ וגורמת לשחיקה של המכונה בטרם עת.

סגרו את הרוכסן

שיני המתכת יכולות ללכוד פריטי לבוש עדינים ולהשאיר עליהם סימנים או אפילו לחורר בהם חורים. לכן חשוב להקפיד שכל פריטי הלבוש הכוללים רוכסנים יהיו רכוסים טרם הם נזרקים למכונת הכביסה. אם אתם מהמהדרין ותרצו להגן על פריטי הלבוש העדינים שלכם, תוכלו להכניס אותם לתוך שקית כביסה העשויה רשת.

וטיפ אחרון לשידוכי גרביים אבודות

לגרביים שלנו יש נטייה להידחס לכל מקום, למכנסיים, לקצוות של הסדינים, והרבה פעמים הם פשוט נכנסים לכביסה ונעלמות. כדי להימנע מתעלומת הגרביים האבודות, תפרידו אותם משאר הפריטים ותניחו אותם קודם בתוף המכונה, אבל העצה הכי טובה תהיה להפריד אותם מפריטים אחרים באמצעות כביסה בשקית רשת מיוחדת, רק אל תמלאו אותה יותר מדי כדי שהגרביים יכובסו כראוי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים