שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כמה עולה כסאות בר?
מדריך
חושבים לקנות כסאות בר? רוצים לדעת מהן הדגמים והאפשרויות הטובות ביותר בשבילכם? במיוחד עבורכם ריכזנו את הסגנונות המובילים בשוק וטווח המחירים המקובל
כסאות בר | צילום: IMG_1993 באדיבות המצלם

המחיר שתצטרכו לשלם בעבור כסאות בר יכול להשתנות באופן משמעותי מדגם אחד לאחר, כך שאם אתם חושבים על רכישת כסא בר וחשוב לכם לבחור בכסאות מעוצבים ובמחירים המשתלמים ביותר, אז כדאי לכם להתחיל בכך שתבינו תחילה מהן הדגמים והאפשרויות הטובות ביותר בשבילכם.

אז ריכזנו עבורכם את הסגנונות המובילים ולידם טווח המחירים

  • כסאות בר עץ –  כסאות בר עץ יכולים להיות במושב מרופד, מושב עץ ועוד. יפהפיים מרשימים ויוקרתיים. מחירים החל 500 שקלים
  • כסאות בר מתכת – כסאות בר מתכת גם הם באים במושב מרופד, ולחילופין מושב פלסטיק. מודרניים פרקטיים ונוחים. מחירים החל מ 300 שקלים לכסא
  • כסאות בר פלסטיק – כסאות בר אלו בדרך כלל מיוצרים מקשה אחת, הם נערמים חזקים וקלים במיוחד, נפוצים בברים ובתי קפה. מחירים החל מ200 שקלים.

צריך לקחת בחשבון שטווח המחירים של כסאות בר הוא הרבה יותר רחב, כסאות בר עץ יכולים להגיע למחיר של 3,000 שקל לכסא בודד ויותר, ויש כסאות מעודפי ייצור במחיר של פחות מ200 שקלים. אבל זה עומדן ראשוני.
במכירות של סוף בשנה כמו בהרבה תחומים שמושפעים מעיצובים חדשים, תמיד יש הנחות על דגמים של השנה החולפת.
אם במחיר זול חשקה נפשכם מכירת סוף שנה יכולה להיות אופציה נהדרת.

אז איך מחליטים על כסא בר

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתרשם מהעיצובים השונים של כסאות שעשויים להתאים לכם. ולאחר שתבינו טוב יותר איזה סגנון אתם מעדיפים בדיוק, יהיה לכם יותר קל לקבל החלטה נכונה ולהיות מרוצים לחלוטין עם מה שתבחרו לעשות. כך שאתם רק צריכים לשים דגש על בחירה שתאפשר לכם להיות מרוצים.

תתאימו את כסאות הבר לעיצוב הבית

כמו שאמרנו למעלה יש מגוון גדול של כסאות בר שעשויים להתאים לכל סגנון. וכדי לבחור נכון צריך ללכת לחנות שמציגה מגוון רחב ככל האפשר של כסאות בר בסגנונות ועיצובים שונים, בעיצוב הכסא והבר, חנות לכסאות בר בראשון לציון תמצאו את המגוון הגדול ביותר בארץ לכסאות בר איכותיים. כל סגנון של כסאות בר קיים שם ותקבלו ייעוץ מיועצי עיצוב שנכונים לעזור לכם בבחירת כסא בר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים