שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כנס ארצי ייערך היום למען שמירת השבת
ביוזמת השדולה
ביוזמת השדולה למען שמירת השבת בראשות ח"כ הרב משה אבוטבול בעקבות המגמות המסוכנות לפגיעה בשמירת השבת, ייערך כנס ארצי של ראשי הארגונים הפועלים למען השבת
ח"כ משה אבוטבול | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

היום (חמישי) ז' באדר ב' יומא דהילולא של משה רבינו ע"ה, אליו אמר הקב"ה "מתנה טובה יש לי בבית גנזי ושבת שמה ואני מבקש ליתנה לישראל – לך והודיעם", תערוך השדולה למען שמירת השבת בכנסת בראשותו של חה"כ הרב משה אבוטבול, כנס ארצי של ראשי הארגונים והעמותות הפועלים למען ביצור חומות השבת ושמירתה, מתוך מטרה לאחד כוחות ולפעול יחדיו בתקופה מורכבת זו למען שמירת השבת.

הכינוס המיוחד נקבע בעקבות הניסיונות החוזרים ונשנים בתקופה האחרונה לפגוע בקדושת השבת רח"ל, אם זה בתחבורה ציבורית, אם זה במסחר ואירועים, ולמרבה הכאב המגמות המסוכנות הללו הולכות ומתרחבות בחודשים האחרונים, ונדרש לטכס עצה לעמוד בפרץ.

בכנס ישתתפו חברי הכנסת החברים בשדולת השבת בכנסת, ראשי הארגונים והעמותות הפועלים למען שמירת השבת, כאשר במהלך הכנס יקבלו ראשי הארגונים תעודות הוקרה ושי על פעילותם החשובה למען חיזוק השבת ושמירתה. כמו כן לקראת הכנס תושק החוברת העדכנית של פעילות השדולה והפעילות הציבורית בארץ למען השבת.

את המשא המרכזי בכנס ישמיע מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א הרב הראשי לישראל, שיחזק בדברותיו את הפעילות החשובה לרומם את קרן השבת בארצנו הקדושה, ואף יעלה על נס את העסקנים החשובים הפועלים למען קדושת השבת והפצת אורה בכל פינות ומחנות.

הכנס החשוב ייערך בעז"ה במרכז התורני הגדול 'ממזרח שמש' ברחוב שפת אמת 5 בית שמש, ולאחר מכן תערך סעודת מצווה לכבודו של יום ולכבודם של מנחילי קדושת השבת המוסרים לב ונפש למען הרמת קרן השבת.

יו"ר השדולה חה"כ הרב משה אבוטבול אמר כי מדובר בכנס המרכזי השני של השדולה למען שמירת השבת, והעיתוי נבחר בשל החששות הכבדים שהתגברו לאחרונה מצד שרי ממשלה כאלו ואחרים שמנסים לפגוע בקדושת השבת, ולשנות סדרי בראשית המקובלים בארץ מזה כשבעים שנה. "מול המגמות המסוכנות וההרסניות האלו, עלינו לאחד כוחות בבחינת 'עשה טוב' בין כל הארגונים והפעילים בצוותא חדא, לפעול יחדיו לעצור את המגמות המסוכנות האלו שאחריתן מי יישורנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים