שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כנס בחירות בהשתתפות מאות ב"תו הירוק"
לראשונה
"מישהו ראה את יאיר לפיד? הוא מסתתר", גיחך נתניהו על יריבו הפוליטי והציץ מפתח לפודיום ב"חיפוש אחר לפיד" • מפלגת הליכוד ערכה 2 כנסי בחירות
נתניהו בכנס בחירות | צילום: הליכוד

מפלגת הליכוד ערכה הערב 2 כנסי בחירות, בפתח תקווה ורמת גן, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו והשתתפות 300 איש. הכנסים נערכו במסגרת מתווה התרבות, עם כניסה למחוסנים ומחלימים בלבד, שישבו במרחק עם מסכות.

נתניהו נאם ממושכות בכנסים ותקף בין היתר את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "מישהו ראה את יאיר לפיד? הוא מסתתר", גיחך על יריבו הפוליטי והציץ מפתח לפודיום ב"חיפוש אחר לפיד". הוא טען כי "הוא מסתתר כי הוא מנסה להסתיר מהציבור את מה שכולם יודעים שהשאלה האמיתית בבחירות האלה, מי יהיה רה"מ הבא? אני או הוא?"

"עכשיו, הוא לא רק מסתיר את זה מהציבור, הוא מסתתר מאחורי פוליטיקאים אחרים שגם הם רוצים להסתיר מהציבור את השאלה האחת והיחידה. מי יהיה ראש הממשלה הבא?"

"מה הם מסתירים? הרי לפיד סגר עם גדעון שסגר עם בנט, וכל התכנית שלהם זה לפלג את הימין יחד עם התקשורת שכל הזמן מסבירים כמה גדעון ובנט הם ימניים. למה? כי הם לא רוצים את ניצחון הימין. בדיחה. למה? כי הם רוצים להעביר קולות מהימין לשמאל. ובכל מצב, בכל קומבינה שהם יעשו, אין להם אפשרות להקים ממשלה חזקה, יציבה, זה רק הליכוד בראשותי".

הוא הוא הוסיף את ותקף: "האנשים האלה מצייצים, מברברים את עצמם לדעת, אין להם שום ניסיון, שום הישגים, שום דבר, ואנחנו באים עם מיליוני חיסונים, עם כלכלה מהטובות בעולם. אני מביא ארבעה הסכמי שלום והם אמרו שהדרך היחידה להשיג שלום עם העולם הערבי זה להביא את הגבול לפ"ת ולעקור מאה אלף יהודים. זה לפיד כראש ממשלה, זה יאיר ׳חמישה חיסונים׳ לפיד".

"אני פעלתי במהלך השנים בשקט אבל נתתי סימנים, שאנחנו משנים את המודל המטורף הזה של עקירת יהודים טובת שלום, למודל אחר, הדוקטורינה שלי, שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שלום לא מהרכנת ראש אלא מזקיפת קומה, ועשינו את זה בניגוד אליהם".

"ועוד דבר, איראן. בסוף מי יגן על כולנו? עליכם, מפני איום של השמדה? איראן רוצה לפתח נשק גרעיני כדי להשמיד את כולנו ואני מבקש שתפנו לחברים שלכם, לאלו שנשארים בבית ורוצים להצביע לגדעון, לבנט או ללפיד, כי תקבלו את לפיד כראש ממשלה אם לא תצביעו עבורינו. הוא היה שר האוצר הגרוע בתולדות המדינה, הוא היה בעד הסכם הגרעין השערורייתי והמסוכן, הוא רוצה להיות רה"מ?"

"אתם יודעים שהמציאות הבינ"ל השתנתה, יש רצון לחזור חזרה להסכם המטורף הזה. מי יעמוד, יאיר לפיד שירכין ראש? או אני שאעמוד מול כל העולם? לא אהסס מול כל דבר שמאיים על המדינה שלנו. לא אהסס בשום דבר".

"מי יביא לנו את החיסונים הבאים? מי יביא הסכמי שלום? מי ידאג לכלכלה שלנו? ומי ישמור מפני איראן? זה אני או לפיד? וזו הבחירה האמיתית. אל תשבו בבית כי תקבלו את לפיד, אל תצביעו לגדעון או בנט כי הם יעבירו קולות ללפיד", הוסיף נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים