שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כנס היסוד של איגוד התקשורת הישראלית
בבני ברק
שמעון ריקלין, ממקימי האיגוד: "בזכות האיגוד לא ניהיה תלויים יותר בטוב ליבם של ברוני התקשורת והמוסדות שבבעלותם, מעכשיו יהיה לבעלי הדעה החופשית בית חם"
איגוד התקשורת הישראלית | צילום: איגוד התקשורת הישראלית

בכנס שהתקיים בסוף השבוע האחרון בבני ברק ביוזמת היועץ האסטרטגי ארי גלהר והעיתונאי שמעון ריקלין נוסד 'איגוד התקשורת הישראלית'. מטרת האיגוד, לאגד את אנשי התקשורת המזוהים עם המחנה הלאומי, ולהוות ארגון גג אשר יספק תמיכה, ליווי ויוזמות לחברי האיגוד.

בכנס שהנחה גלהר, הוכרז כי עוד השנה יחולק פרס התקשורת ע"ש העיתונאי אורי דן ז"ל. בנו אורון דן שהיה בקהל התרגש לשמוע על ההחלטה להעניק פרס לאנשי תקשורת מצטיינים על שם אביו. בין הנואמים, אראל סגל, ד״ר גדי טאוב, ארז תדמור, יערה זרד, אריאל כהנא, בועז גולן וגיא לוי מפרויקט 315.

ד״ר טאוב: "מותה של העיתונות זה הסיפור הכי חשוב של השנים האחרונות. אין עיתונות. יש תעמולה. ולמרבה האירוניה האורווליאנית, את אלה שמסרבים להתיישר לפי המקהלה, המקהלה מכנה "שופרות".

יערה זרד: "פעם היינו צועקים מול הטלוויזיה כי לא היה לנו מקום לזעוק. היום יש לנו קול. המטרה היא לייצר תקשורת מגוונת, עוד קולות חדשים ולדאוג שלכל ילד וילדה תהיה דמות להזדהות איתה"

גיא לוי: "חובה עלינו להמשיך ליזום ולהקים ארגונים שמרנים ליברלים אזרחיים נוספים כמו זה שאנו מייסדים היום. אם אנחנו לא ניקח את היוזמה ונפעל, אף אחד אחר לא יבוא לעזרתנו. הכוח בידיים שלנו".

ביו הנוכחים שהגיעו: העיתונאים שמעון ריקלין, ינון מגל, אראל סג"ל, יערה זרד, אריאל כהנא, בועז גולן, ארז תדמור, ארז צדוק, ישראל כהן, יענקי פרבר, עמית לוינטל, איתי סופרין, בצלאל קאהן. כן נכחו: ד"ר גדי טאוב, גיא לוי, עורך 'מידה', מעין סמון והיועצים האסטרטגיים, אודי טנא, יפי הל ועוד רבים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים