שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כ"ץ: "אם נתניהו ילך – אקים ממשלה בכנסת הזו"
במכתב לפעילים
מירי רגב פנתה אל כ"ץ בטוויטר וכתבה: "עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה"
שר האנרגיה, ישראל כץ | צילום: lev radin, שאטרסטוק

חבר הכנסת מהליכוד ושר האוצר והתחבורה לשעבר ישראל כ"ץ שיגר הבוקר (א') מסרון לפעיליו: "אם נתניהו ילך אקים ממשלה בכנסת הזו, בלי לשריין איש". זאת, על רקע הדיווחים על הסדר טיעון אפשרי בין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לבין הפרקליטות – שיוביל כנראה להפסקת כהונתו בכנסת, לפחות באופן זמני.

כ"ץ הוסיף בהודעתו כי "אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי. הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו".

כזכור, חברת מפלגתו של כ"ץ, מירי רגב, התייחסה ביום שישי בריאיון לחדשות 12 לטענות שלפיהן הוא מנהל מגעים להקמת ממשלה בראשותו. "לא מכירה את זה ואני חושבת שאם הוא עושה את זה הוא עושה טעות גדולה מאוד", אמרה רגב. "אני מציעה שנמתין להחלטה של נתניהו. זה לא מכובד".

רגב, שהצהירה כי תתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו, אף פנתה אל כ"ץ בציוץ שפרסמה אתמול בטוויטר: "עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה. הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל".

כ"ץ ענה לרגב בהודעתו לחברי הליכוד: "אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו"מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה, כי אין בזה טעם בשלב הזה. אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו"ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית". עוד הוסיף כ"ץ כי הוא לא מתחייב לאף שריון בליכוד.

כזכור, לפני כחודש ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בעצמו את חבר הכנסת כ"ץ וטען שאינו נאבק להדחת "הליכודניקים החדשים", שמתנגדים להמשך כהונתו של נתניהו בראשות התנועה. "לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה", כתב נתניהו. "אני ציפיתי מכל חברי הליכוד ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כ"ץ, שעד היום פעל ופועל הפוך".

כ"ץ התייחס לפני כשבוע לאפשרות שנתניהו יחתום על הסדר טיעון בריאיון לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" ואמר כי הופתע מהדיווחים. הוא הוסיף כי הוא סומך על דעתו של נתניהו, והצהיר כי חברי הליכוד יגבו אותו ויתמכו בו בכול בחירה שיקבל.

"אני מכיר אותו עשרות שנים ברמה הפוליטית והאישית, ודאי שזה יהיה רגע משמעותי, דרמטי, אפילו עצוב", אמר כ"ץ. "זה יהיה רגע מאוד עצוב במידה וזה יהיה בדרך הזאת. אני לא חשבתי שזה יגיע לזה". עוד הדגיש שר האוצר לשעבר באותו ריאיון כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות הליכוד ביון שאחרי נתניהו, וטען כי יצליח להקים ממשלה חדשה כבר בכנסת הנוכחית.כ"ץ לפעילי הליכוד: אם נתניהו ילך – אקים ממשלה בכנסת הזו

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים