שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כשהח"כית נזכרה בימים האפלים של מפא"י
מדינה בהפרעה
"בנט גנב את השלטון בלי קלאס ועבאס עקץ באפס מאמץ" עקצה ח"כ קטי שטרית בנאומה בהפגנת הימין וסיפרה על הימים בהם הלכה להפגנות עם אביה ז"ל
תגיות:
הפגנה נגד הסכמי אוסלו, גוש קטיף 1992 | צילום: נוסטלג'יק הפקות

בהפגנת הימין ב'כיכר הבימה' נאמה ח"כ קטי שטרית מהליכוד שהודתה למשתתפים ואמרה להם ההפגנה הזו מחזירה אותה לימי הילדות ולהפגנות בהם אבא שלה עליו השלום לקח אותה בימי מפא"י ההרסניים.

את נאומה פתחה בתודה לאיילה חסון על התחקיר: "אני רוצה להגיד תודה לאיילה חסון על הפרסום המטלטל שהראה לנו בדיוק מי המרוויח הגדול מאחורי אישור התקציב הרע הזה: ראזי עיסא יו״ר האסיפה הכללית של התנועה האיסלמית וחבר מועצת השורא, אלמנות ויתומי שאהידים, גם מנהלת סניף העמותה בטול כרם, שאחיה הוא המחבל שאחראי לפיגוע במלון פארק, ובעלה ובנה הם חלק מהג׳יהאד האיסלאמי, גם היא הולכת להנות מהתקציב הזה".

שטרית תקפה את רה"מ ושרת הפנים: "בנט ושקד? אתם השתגעתם?! לא הפסקתם לתקוף את הממשלה הקודמת, אבל עכשיו אתם מתכוונים להעביר כסף ישראלי – כספי המיסים של אזרחי ישראל, למימון אלמנות ויתומי שאהידים!
איזו מדינה בעולם דואגת למשפחות האויבים שלה? ועוד על חשבון האזרחים החלשים והמוחלשים שלה עצמה? אתם השתגעתם?!"

"אתם מעדיפים לשבת עם הסניף המקומי של האחים המוסלמים, להתרפס בפניהם ולהעביר דרכם מיליארדים לשותפים שלהם בחמאס. אתם מעדיפים זאת על פני ישיבה עם הליכוד והימין. ראש ממשלה עם אפס תמיכה ציבורית שעסוק כל היום בלגייס תמיכה אצל השותפים הקואליציוניים שלו, זה לא רק מביך, זה גם מסוכן".

את דבריה סיימה בעקיצה: "בנט גנב את השלטון בלי קלאס ועבאס עקץ באפס מאמץ. השתגעתם! אל תדאגו חברים יקרים אנחנו נחזור ובגדול! סוף האמת תמיד לנצח! שנאה לא יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים