שיתוף
תגובות
צרכנות » כשהשיקום הופך לפינוק לחג
לידיים מחוספסות ויבשות
מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד – מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור
סרווה קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות | צילום: יצרן

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לקיץ 2020 קרם ידיים משקם, המיועד לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. אינו משאיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים.

קרם ידיים פותח במיוחד לטיפול בידיים מחוספסות ויבשות במיוחד ומכיל 3 סרמידים חיוניים, הזהים לסרמידים הטבעיים הקיימים בעור, מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית – טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום מבלי להותיר תחושה שמנונית.

סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעורנו, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים ל CeraVe את האיכות והיעילות שלו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים