שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "כשלונות נתניהו משתרעים ממירון עד עזה"
לפיד תוקף
רוטמן: "‏אתמול בלילה זיקוקי ניצחון ומהומה בשכונת שמעון הצדיק. היום בבוקר הר הבית סגור לכניסת יהודים. זה לא שחסרה לנו תמונת ניצחון. יש לנו תמונת הפסד"
תגיות:
יאיר לפיד | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד: "‏מערכת הבטחון, ובראשה שר הבטחון הרמטכ״ל וחיילי צה״ל ניהלו מערכה צבאית איכותית, מדויקת ומוסרית. לצדם ניכרת חולשתו של רה"מ ללא מדיניות, ללא אחריות, ובלי שום אסטרטגיה. אזרחי ישראל ובעיקר אזרחי העוטף ספגו אש כבדה, ולא קיבלו בתמורה שום הישג או שינוי מציאות.‏ כשלונותיו של נתניהו משתרעים ממירון עד עזה, מהר הבית עד לוד. הגיע זמנו ללכת".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "‏אז מה היתה מטרת המבצע? הפסקת אש? השגת שקט? ומה נעשה בשקט הזה? נתניהו שוב יעביר כסף כדי שלחמאס יהיו עוד יותר טילים לשגר עלינו בסבב הבא? הגיע הזמן להפסיק להכחיש: שוב צה"ל פועל במקצועיות, הציבור מגלה חוסן ועמידות, ונתניהו משתמש בכל אלה כדי לחזק את חמאס וכדי לחזק את עצמו".

ח"כ תמר זנדברג: "‏טוב שהאש הופסקה וחבל שלא נמנעה לפני שהתחילה. השאלה היחידה היא איך למנוע את האש הבאה, והתשובה – רק הידברות לשלום. אין פיתרון צבאי לסכסוך הזה. מדיניות הממשלה לתחזק את חמאס ולהפנות עורף לרשות הפלסטינית מטרתה למנוע הסדר מדיני, שהוא התשובה היחידה לחיים של שקט וביטחון".

ח"כ שמחה רוטמן: "‏אתמול בלילה, בשתיים וחצי, זיקוקי ניצחון ומהומה בשכונת שמעון הצדיק. משטרת ישראל לא עונה, לא מגיעה ולא מתערבת. היום בבוקר הר הבית סגור לכניסת יהודים. זה לא שחסרה לנו תמונת ניצחון. יש לנו תמונת הפסד".

ח"כ בן גביר בראיון ל'רשת ב' על המהומות בשייח' ג'ראח: "אני הבערתי את השטח? מי שהתחיל, פגע ומירר את חיי תושבי שמעון הצדיק, לוד, רמלה ועכו – זה האויבים שלנו. אני לא אומר שכל הערבים אויבים אבל מי שמתוכם ממרר את החיים לעם שלנו – צריך לטפל בו כאויב".

בן גביר הוסיף כי "אם נהיה חלק מהממשלה, יהיו לנו תנאים – שצריך למוטט את שלטון חמאס. רה"מ יודע את עמדתי, אני לא מוכן שיפקירו את תושבי הדרום. קודם כל, מהאוויר לשטח את הווילות והמפקדות של חמאס ושלא יספרו לי על 200 הרוגים אלא לפחות על 2,000 הרוגים מהארגון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים