שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » כשרות שמיטה מהדרין למוצרי קנאביס רפואי
לראשונה בתחום
חברת 'שיח' קיבלה כשרות שמיטה על מוצרי קנאביס רפואי שהיא מגדלת ● הכשרות נחשפה בדיווח החברה לבורסה תוך הערכה כי מהלך הכשרות פורץ הדרך ישפיע על הכנסות החברה
שי שיח, קנאביס כשר | צילום: באדיבות המצלם

מהפכה בעולם הקנאביס הרפואי. לראשונה הוענק אישור שמיטה לחברה המגדלת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי. את האישור פורץ הדרך העניק הגר"י אפרתי לחברת שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.

שוק הקנאביס הרפואי בישראל, נחשב לאחד השווקים הגדולים והחדשניים בעולם, ומגלגל מעל 800 מיליון ₪ בשנה. לפי נתוני משרד הבריאות בישראל קיימים קרוב ל-110,000 רישיונות פעילים, שצורכים כ-40 טון קנאביס רפואי בשנה, שרובם נמכרים בתפרחות ורק כ-10% במיצוי.

אישור הכשרות של הרב אפרתי למוצרי הקנאביס הרפואי של חברת שיח, נחשף לראשונה בדיווח של החברה לבורסה על המהלך התקדימי. בהודעת החברה נכתב כי האישור התקדימי והבלעדי ניתן בעקבות היערכות מוקדמת והתאמות שערכה החברה עוד מחודש אלול תשפ"א, במתקני הגידול ובתהליכי הגידול תוך ליווי של נציגי גוף הכשרות של הרב אפרתי.

לפי הערכות החברה, קבלת אישור השמיטה למהדרין של הרב אפרתי, ינגיש את מוצרי החברה שגדלו בשנת השמיטה גם לציבור שומרי התורה והמצוות ויסייע לחברה להתרחב בקרב חולים בעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי מהציבור הדתי והחרדי. בהתאם לכך, מעריכים בחברה כי ההקפדה על תהליך הגידול

בהתאם להלכות השמיטה, תשפיע בצורה חיובית על התוצאות הכספיות של החברה בשנים הקרובות.

לדברי שי אברהם שריד מבעלי חברת 'שיח מדיקל': "ענף הקנאביס הרפואי הינו ענף חקלאי חדש יחסית בישראל שהתקדם מאוד בשנים האחרונות. כבר בשנת השמיטה הקודמת, חממות הגידול שלנו פעלו בהתאם לכללי ההלכה, וכעת גם זכינו לקבל את אישור הכשרות של הרב אפרתי. השימוש במוצרי קנאביס במצבים רפואיים שונים, הפך להליך טיפולי מקובל ומקצועי בשנים האחרונות. כעת גם מטופלים שומרי כשרות המקפידים על שמיטה כהלכתה, יוכלו לצרוך מוצרי קנאביס רפואי ללא חשש שביעית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים