שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כשר' בערל התרגש ונישק את ידו של החקלאי
קרן שביעית
ראש הישיבה ר' בערל פוברסקי חתם על כתב שותפות עם חקלאי מטעם קרן השביעית
| צילום: קרן שביעית

מרן ראש ישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי בערל פוברסקי השתתף היום במעמד של קרן השביעית שכלל חתימת שותפות עם חקלאי שומר שביעית. מעמד החתימה התקיים במושב חמד עם החקלאים ממשפחת קוך, האב מאיר קוך ממושב חמד, ובנו אביחי קוך ממושב תקומה. המעמד התקיים בהשתתפות רבה של חמד, הגאון הגדול הרב אהרון בן ציון קרונפלד שליט"א, ובהשתתפות חבר הנהלת קרן השביעית ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין.

באירוע נרשמה סגירת מעגל מרגשת, כאשר החקלאי מאיר קוך סיפר כי למד לפני 60 שנה אצל ראש הישיבה בבתי האבות של פוניבז' בבני ברק. החקלאי סיפר שתמיד רצה לפגוש את ראש הישיבה, וכעת, 60 שנה אחרי זה קרה. שיאו של האירוע היה כאשר ראש הישיבה שהתרגש ממסירות הנפש של החקלאים שומרי השביעית ביקש לנשק את ידם.

כזכור, כבר לפני כחודש מרנן ורבנן מנהיגי הדור ביקשו להוות דוגמא אישית כאשר הזדרזו לחתום על 'כתב שותפות' עם חקלאים שומרי שביעית. במעמד שהתקיים בבתי מנהיגי הדור, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, חקלאים שהגיעו יחד עם נשיא קרן השביעית, הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק מנדלזון שליט"א חתמו על כתב שותפות מיוחד עם עיני העדה.

חתימתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א על כתב שותפות ממחישה את הערך העצום שהם רואים בנשיאה בעול שמירת השמיטה עם החקלאים ממש, דבר שרק 'קרן השביעית' עושה, כאשר הוא תומך באופן רציף לאורך כל תקופת השמיטה באלפי חקלאים ובעלי נחלות המשביתים את אדמותיהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים