שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » כתב אישום הוגש נגד פעיל 'יהדות התורה'
"הוסיף פתקי ג"
הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד צעיר חרדי מבני ברק, בגין הפרעה לבחירות • על פי כתב האישום, הצעיר ששימש משקיף מטעם 'יהדות התורה' 'שלשל' 8 פתקי ג' מזויפים
שינוע קלפיות ביום הבחירות | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית משפט השלום ברמלה נגד תושב בני ברק בן 20, ששימש כמשקיף בקלפי מטעם מפלגת יהדות התורה בבחירות האחרונות, בגין הפרעה לבחירות וניסיון לקבלת דבר בתחבולה.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד נטע פוניס- אלהרר, במהלך יום הבחירות לכנסת ה-23, שימש הנאשם כמשקיף בקלפי בלוד מטעם מפלגת יהדות התורה. תפקיד זה מאפשר לנאשם להשקיף מהצד על תקינות הליך ספירת הקולות שנעשה על ידי חברי הקלפי.

סמוך לסיום הפעילות בקלפי, הנחה יו”ר הקלפי את חברי הועדה כיצד נדרש לבצע את ספירת הקולות. הנאשם התנגד לדרך ספירת הקולות בה הנחה יו”ר הקלפי לפעול וטען כי קיימת דרך מהירה יותר לבצע את הספירה. מאחר שמזכירת הקלפי הסכימה, הוחלט כי לאחר פתיחת המעטפות יעברו הפתקים כולם לנאשם אשר יקריא בקול את פתקי המפלגה.

במהלך ספירת הקולות, שלף הנאשם מכיסו פתקי הצבעה של מפלגת “יהדות התורה” עליהם מתנוססת האות “ג” והוסיפם לערימת פתקי הבחירות שהיו על השולחן. בשלב זה, הפסיק יו”ר הקלפי את ספירת הקולות, התעמת עם הנאשם, והזמין את כוחות המשטרה למקום.

בהמשך, במעקב אחר ספירת הקולות בקלפי, שנעשתה על ידי ועדת הבחירות המרכזית, עלה כי מספר הקולות הכשרים בקלפי עמד בפער של 8 קולות ממספר הבוחרים שהצביעו בפועל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים