שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » כתב אישום נגד אזרח שהתפרע ותקף בלניאדו
אפס סובלנות
הנאשם דרש כי רופא יטפל בחברו באופן מיידי אך הוסבר לו ע"י האחיות התהליך שצריך להתבצע קודם לכן. המענה שקיבל הנאשם מהאחיות לא סיפק אותו והוא החל בהתפרעות
איומים, איום. אלימות | צילום: nito, שאטרסטוק

אפס סובלנות כלפי תקיפת צוותי רפואה – היום בהליך מזורז הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב נתניה שהתפרע ותקף צוותי רפואה אתמול בחדר מיון בביה"ח לניאדו. הנאשם תושב נתניה בן 38 הגיע אתמול כמלווה של חברו על מנת לקבל טיפול רפואי בחדר המיון בביה"ח לניאדו.

הנאשם דרש כי רופא יטפל בחברו באופן מיידי אך הוסבר לו ע"י האחיות התהליך שצריך להתבצע קודם לכן. המענה שקיבל הנאשם מהאחיות לא סיפק אותו והוא החל בהתפרעות בחדר המיון תוך שהוא מגדף ומאיים על האחיות בחדר המיון.

לאחר האיומים הוא השליך ארצה מסך מחשב וציוד נוסף שהיה מונח על השולחן ובהמשך השליך לעבר האחיות שלט פלסטיק שמצא על הרצפה וכן תקף את מאבטחי בית החולים שניסו להרגיעו.

שוטרי תחנת נתניה עצרו את הנאשם ומיד בתום הליך חקירתו הגישה משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון, כתב אישום בהליך מזורז בעבירות של תקיפת עובד ציבור, ניסיון תקיפה עובד חירום, איומים, היזק לרכוש במזיד והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

בתוך כך, המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע ביפו תושב ר"ג לאחר שתקף באלימות קשה חובש מד"א שהגיע לטפל בו והבוקר הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים