שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כתב אישום נגד תוקפי החייל מ'אגוז'
חטיפת הנשק
המשטרה תגיש כתב אישום נגד שני ערבים ששדדו נשק מלוחם אגוז בזמן שהיה בניווט בדד. החשודים נתפסו במבצע פשיטה של המשטרה בתחילת החודש
תגיות:
נשק שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה תגיש מחר (חמישי) כתב אישום חמור נגד שני החשודים בתקיפת חייל צה"ל מיחידת 'אגוז', שחטפו את נשקו באזור שפרעם. המשטרה הודיעה כי השלימה את החקירה בעניינם והוגשה הצהרת תובע.

על פי כתב האישום, בתאריך 4 במרץ השנה, בשעות הלילה המאוחרות באזור דרום שפרעם סמוך ליער חרובייה. חייל צה"ל מיחידת אגוז הותקף ע"י שני חשודים במהלך פעילות אימון ניווט "בדד". במהלך התקיפה החייל נאבק בכל כוחו מול שני החשודים, ולאחר מאבק ממושך הצליחו החשודים לשדוד את נשקו, ואף לגרום לו לחבלות ופציעות שונות בגופו ובפניו.

עם קבלת הדיווח שוטרים הגיעו לזירה ופתחו בסריקות לאיתור החשודים. חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב גליל של משטרת ישראל. במהלך ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומורכבות, ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר שנמצאת ברשות המשטרה זוהו שני החשודים – תושבי כפר איבטין, בשנות ה-20 לחייהם. בהמשך לחקירה קיבלו השוטרים אינדיקציה על כך ששני החשודים מסתתרים במקום מסתור בכפר זבידאת.

שלושה ימים לאחר התקרית פשטו שוטרי ימ"ר צפון ויל"פ גליל בליווי מסוק על המקום ועצרו את שני החשודים במקרה, לרבות חשודים אחרים. החוקרים הצליחו לאסוף ראיות בביצוע העבירות המיוחסות להם. במהלך הפשיטה נתפסו במקום נשק מסוג תת מקלע קרל גוסטב ותחמושת רבה. מעצרם של החשודים הוארך עד סוף החודש.

מדוברות המשטרה מרחב גליל נמסר כי "משטרת ישראל סיימה חקירת אירוע תקיפת חייל צה"ל מיחידת "אגוז" וחטיפת נשקו. בסיום החקירה הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד 2 החשודים ומחר יוגש נגדם כתב אישום חמור, החשודים הם תושבי כפר איבטין, בשנות ה20 לחייהם. מעצרם של החשודים הוארך עד לתאריך 25/3/21. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועי פגיעה בחיילי צה"ל ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים