שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כ-75% מתנגדים לקונסוליה לפלשתינים
תנועת ריבונות
בפרסום הפונה לראש הממשלה נכתב "ירושלים רק אחת! רוב העם נגד מדינה פלשתינית. עמוד איתן מול ממשל אמריקאי חלש הנוטש את בני בריתו"
התיישבות | צילום: Altosvic, שאטרסטוק

72.8% מהישראלים מתנגדים לקונסוליה לפלשתינים בעיר הבירה, כך עולה מסקר של חברת דיירקט פולס שהוזמן ע"י חבר הכנסת ניר ברקת. הנתון התפרסם במסגרת קמפיין חדש של תנועת ריבונות הקורא לראש הממשלה לעמוד איתן מול לחצי ממשל ביידן.

בפרסום הפונה לראש הממשלה נכתב "אדוני ראש הממשלה, ירושלים רק אחת! רוב העם נגד מדינה פלשתינית, ו72.8% מתנגדים להקמת קונסוליה לפלשתינים בלב ירושלים". בהמשך הפרסום קראו בתנועה לראש הממשלה "עמוד איתן מול ממשל אמריקאי חלש הנוטש את בני בריתו, שמור על נכסי עם ישראל! הבא ריבונות!".

קמפיין תנועת ריבונות מתפרסם לקראת נסיעתו של רה"מ בנט לארצות הברית ופגישתו עם הנשיא ביידן, וקורא לבנט שלא להיכנע ללחץ האמריקני. הקמפיין יצא לאור החשש כי הנשיא ביידן יפעיל לחצים על רואה"מ לפתיחתה של קונסוליה אמריקאית לתושבי הרש"פ בירושלים.

כחלק מהקמפיין שיגרה התנועה מכתב חיזוק לרה"מ, בקריאה לעמידה איתנה על שלמות הארץ מול לחצים הצפויים מצידו של הנשיא האמריקאי. במכתב, עליו חתומות ראשי התנועה יהודית קצובר ונדיה מטר נכתב כי הממשל האמריקאי שם לו למטרה להחזיר לשולחן המדיני את הרעיון המסוכן של חלוקת הארץ והקמת מדינה פלשתינית. הן ציינו כי בנט עצמו היה ממתנגדי הרעיון המובילים והזהירו אותו מפני הלחצים המדיניים המשמעותיים שהממשל האמריקני צפוי להפעיל עליו.

"בשעות אלה תתייצב לכאורה לבדך מול לחצי הנשיא, אך לא לבד אתה גם ברגעים אלה. איתך ברגעים אלה אלפי שנות היסטוריה יהודית הקושרת בקשר נצחי את ארץ ישראל לעם ישראל. איתך ברגעים הללו אלפי שנות עתיד יהודי המחובר גם הוא בנימי נשמתו לארצו היחידה. איתך ברגעים אלה רוב מוחלט של אזרחי ישראל המתנגדים לחלוקת הארץ ולהקמת מדינה ערבית בליבה, מדינת טרור שתציב את הארץ כולה תחת סכנה חמורה פי כמה מזו של עוטף עזה", כתוב לראה"מ.

השתיים הזכירו במכתבן את הדיווחים האחרונים מאפגניסטן כעדות לכך שעל אף ההצהרות וההבטחות איש ממנהיגי העולם לא ישאיר את חייליו להילחם עבור ביטחון אחרים. הן קראו לבנט שלא לתת יד להקפאת ההתיישבות ביהודה ושומרון, ולא להיכנע לבקשה להקים קונסוליה אמריקאית בירושלים עבר הרשות הפלשתינית. מכתב זה הינו המשך ישיר לשורת פרסומים נרחבת מאחוריהם עומדת תנועת ריבונות יחד עם ארגונים נוספים, המתריעים מצעדים מדיניים המסיגים את ישראל מחזון הריבונות ומחזירים בפועל לשולחן המדיני את רעיון הקמתה של מדינה פלשתינית בלב ישראל.

קצובר ומטר הדגישו כי אין במכתב כדי לערער על יכולותיו של ראש הממשלה, אלא בקשה לחזקו מול הלחצים הצפויים לו "ו להזכיר לו שרוב העם עומד לצידו כמו גם ההיסטוריה היהודית כולה". בסיום המכתב נשאו תפילה כי ראש הממשלה אכן יגלה תעצומות נפש ויעמוד איתן מול הלחצים האמריקאיים, וסיימו במילים " "סע בשלום ושוב בשלום. היה איתן ושמור על ארץ ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים