שיתוף
תגובות
חדשות » לאחר הפעולה כתב ברלב: "ליבי עם משפחות הנופלים"
על טעות חוזרים
לאחר חיסול חוליית המחבלים בר-לב צייץ תנחומים ל"משפחות הנופלים", למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג, בציוץ שעורר סערה

סערה נוספת בעקבות ציוץ של השר לביטחון הפנים – לאחר חיסול חוליית המחבלים בג'נין, עמר בר-לב צייץ הערב (שבת) "ליבי עם משפחות הנופלים". זאת, למרות שאף לוחם או שוטר לא נהרג במהלך הפעילות הלילית. אלא שבסיכול נפצעו ארבעה לוחמי ימ"מ, כשמצבו של אחד הוגדר קשה, וחוסלו שלושה מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע טרור, כך על פי מידע מודיעיני של שב"כ.  בסביבת השר הבהירו כי כוונתו הייתה לנופלים בפיגועים בבני ברק וחדרה.

בר-לב מסר בתגובה כי "כפי שצויין בציוץ, ההתייחסות הייתה לשלושת האירועים בהם פעלה משטרת ישראל בשבוע האחרון בהם נהרגו 11 אזרחים ושוטרים. המשפט בציוץ לגבי משפחות הנופלים, התייחס לאזרחי ישראל שנרצחו וללוחמי מג"ב ויס"מ שנהרגו כאשר הסתערו על המחבלים בפיגועים".

בשבוע שעבר כזכור, עורר השר סערה כשאמר בהלוויה של הנרצחת בפיגוע בבאר שבע, כי המחבל יישלח לכלא, וזאת בשעה שהמחבל נורה למוות על ידי אזרחים בזירת הפיגוע.

לאחר מכן, התבדח בר-לב על דבריו בציוץ שפרסם על סיכול הברחת נשקים מגבול לבנון. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בתוספת אימוג'י קורץ. לאחר כשעה בר-לב הסיר את הפוסט והעלה אותו שוב מלבד השורה האחרונה השנויה במחלוקת. בעקבות כך, דוברו של השר, נתן דובלין, התפטר מתפקידו.

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) הגיב בטוויטר על הציוץ המביך של עמר בר לב: "ברוך ה׳ שאין נופלים לכוחותינו היקרים! ‏ליבו של שר הבט״פ עם משפחות המחבלים ימ״ש שנפלו… זהו פרצופה של הממשלה!! ‏אל תפטר שוב את הדובר.. פשוט תתפטר!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים