שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לאחר הפרישה – זה הסכום שתקבל זועבי
הסיכום עם לפיד
לצורך חיזוק מערכת הבריאות בעיר נצרת, משרד הבריאות יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2022 ומשרד האוצר יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים נוספים בשנת 2023
יאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער, מנסור עבאס, אביגדור ליברמן | צילום: רענן כהן

יומיים לאחר שהכריזה על חזרתה, מתגלה התשלום הראשון שתקבל חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ על הזיגזג שהסכימה לבצע. הבוקר נחשף בתוכנית "קלמן ליברמן", בכאן רשת ב, כי הפעימה הראשונה לכספים שתקבל רינאוי-זועבי יעמוד על סך 25 מיליון שקלים שייעודו לבתי חולים בנצרת. 

בהצעת המחליטים שהוגשה בעניין נכתב: "לצורך חיזוק מערכת הבריאות בעיר נצרת, משרד הבריאות יקצה סך של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2022 ומשרד האוצר יקצה סך של  12.5 מיליון שקלים נוספים בשנת 2023". שר הבריאות יוסמך במסגרת ההצעה לפקח על התקדמות הפרויקט. כך מדווח מיכאל שמש בכאן חדשות.

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, בתגובה לפרסום על "התשלום" לזועבי שקיבלה זועבי בתמורה לתמיכה בקואליציה: "ממשלת "השינוי" ממשיכה לשקר ולרמות – לאחר שהשר לפיד ורה"מ בנט אמרו כי הכספים שקיבלה זועבי הם רק בגדר 'הסרת חסמים ובירוקרטיה', מתברר כעת שמדובר על שינוי החלטת ממשלה, והכספים המובטחים יעברו כבר בימים הקרובים".

"עצוב וכואב שהציבור הישראלי צריך לשלם את כל ההסכמים שבנט ולפיד עושים כדי לשמור על הכיסא שלהם מכיסם הפרטי. רק השבוע רשות החשמל הודיעה כי היא מתכוונת להעלות את מחירי החשמל, וזאת בנוסף לכל עליית המחירים שהתרחשו בשנה האחרונה מאז הקמת הממשלה. תתביישו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים