שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » גורם מדיני: "הממשלה הקודמת הזניחה את נושא איראן"
בליכוד השיבו במתקפה
לקראת נסיעתו של רה"מ בנט לארה"ב – גורם מדיני צוטט בכלי התקשורת כשהוא טוען כי איראן נמצאת בשלב מתקדם בנושא הגרעין בעקבות ההזנחה רבת השנים של נתניהו
בנט ונתניהו במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
סרטון של בנט משבח את נתניהו |
צילום: הליכוד

לקראת נסיעתו השבוע של ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור ראשון בארצות הברית, כאשר במרכזה פגישה עם הנשיא ביידן. גורם מדיני צוטט בכלי התקשורת בישראל: "הנושא המרכזי שיעלה במפגש עם ביידן, הוא נושא איראן. הממשלה הנוכחית קיבלה ירושה מהממשלה הקודמת את איראן עם תוכנית גרעין והעשרת אורניום ברמה הכי מתקדמת שלהם. הממשלה הקודמת הזניחה את נושא איראן. כעת אנחנו צריכים להתמודד עם ההשלכות".

מהליכוד נמסר בתגובה לתדרוך של בנט בעניין איראן: "בנט משקר כמו שהוא נושם. הוא בעצמו שיבח את פעילותו העצומה של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים בהישגיו של נתניהו שאליהם הוא עכשיו מצטרף תוך הפגנת חולשה מול התקפותיה של איראן ואימוץ מדיניות מתרפסת של ״אין הפתעות״ מול ארה״ב. בושה".

"כך אמר בנט: 'במשך כל כך הרבה שנים, לגלגו וזלזלו במדיניות העקבית שלו (נתניהו) בעניין איראן. היום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר מאתמול ואני חושב שראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני, יגידו לו היום תודה רבה'.

"ראש הממשלה לשעבר נתניהו פועל נגד האיום האיראני כבר 30 שנה והוביל את המאבק העולמי נגד הסכם הגרעין המסוכן בשעה שכל מעצמות העולם דהרו אליו. אילמלא הפעולות המבצעיות, המדיניות וההסברתיות הנחושות שהוביל לאורך שנים – לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של פצצות גרעין".

"לעומת נתניהו, בנט נכשל בקורונה ונכשל גם במאבק נגד איראן. אם בנט היה אובססיבי לחיסונים ולביטחון ישראל במקום להיות אובססיבי לנתניהו, איראן הייתה מפסידה וישראל הייתה מנצחת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים