שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לאחר קרב ממושך – הרוסים חדרו לחרקוב
הופעלו אזעקות
"הכוחות המזוינים של אוקראינה מחסלים את האויב. אזרחים מתבקשים לא לצאת לרחובות העיר. כתב ראש המינהל הצבאי-אזרחי האזורי סינגובוב
המלחמה בין רוסיה לאוקראינה | צילום: Seneline, שאטרסטוק
צבא רוסיה נכנע בחרקוב |
צילום: מתוך הטלגרם של פרבדה גרשצ'נקו

לאחר קרב ממושך במספר חזיתות, צבא הרוסים הצליח לחדור לעיר חרקוב שבאוקראינה, מדובר בעיר השניה בגודלה באוקראינה. אזעקות הופעלו ברחובות חרקוב והרשויות ביקשו מהתושבים להיכנס למקלטים עד להודעה חדשה.

"הכוחות המזוינים של אוקראינה מחסלים את האויב. אזרחים מתבקשים לא לצאת לרחובות העיר. הלחימה נמשכת במרכז העיר והסביבה. תושבי חרקוב, אל תעזבו את המקלטים ואל תשתמשו בתחבורה", כתב ראש המינהל הצבאי-אזרחי האזורי סינגובוב.

הוא גם הדגיש כי אף לוחם לא הניח את נשקו כפי שפרסמו הרוסים. "כל המשרתים האוקראינים נמצאים בעמדות הקרב שלהם, אנחנו מגנים על אזור מולדתנו חרקוב ומשמידים את האויב. רוסיה מפיצה באופן פעיל את הפייק לפיו גדוד 302 נעצר ונכנע באזור חרקוב. זה פייק", הוסיף.

יועצו של שר הפנים האוקראיני פרבדה גרשצ'נקו פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו נראים כוחות של הצבא הרוסי לאחר הפגזה אוקראינית. "רוסיה נכנעת או בורחת אחרי היריות הראשונות כמו עכברוש. הם מתחבאים במרפסות, בעליות גג ובמרתפים".

בתוך כך, למרות הפלישה, הקרמלין מכחיש כל כוונה לכבוש את אוקראינה. משרד ההגנה הרוסי גם מכחיש את נתוני הצד האוקראיני על המטוסים הרוסיים שהופלו, כלי הרכב המשוריינים שהופצצו ומותם של מאות חיילים רוסים. הקרמלין הצהיר כי הם אינם יורים על ערי אוקראינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים