שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » לאחר שנתיים חוזרים לשווק בבאר שבע
במסגרת הסכם הגג
שר הבינוי והשיכון הסיר את החסמים ולאחר שנתיים חוזרים לשווק במסגרת הסכם הגג: באר שבע חוזרת להוביל את נושא הדיור ותקדם שיווק של כ-1,500 יחידות דיור
זאב אלקין, אביעד פרידמן, ינקי קוינט | צילום: דיאגו מיטלברג

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, מנכ"ל משרדו אביעד פרידמן, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ינקי קוינט והצוותים המקצועיים, קיימו בערב החג סיור עבודה בבאר שבע ונפגשו עם ראש העיר רוביק דנילוביץ' והצוותים המקצועיים של העירייה, לדיון עבודה על המשכו של הסכם הגג של בבירת הנגב.

מאז שחתמה העירייה עם ממשלת ישראל על הסכם הגג שווקו כבר למעלה מ-10 אלף יחידות דיור בשכונות החדשות שהוקמו בעיר. כמו כן, העירייה פעלה לחידוש ושדרוג תשתיות ברחבי העיר והקמה של פרויקטים עירוניים.

לצד החשיבות הרבה בהגדלת היצע הדירות ברחבי העיר, לזוגות ומשפחות צעירות ולמשפרי דיור, חשוב לפתח את שכונות המגורים החדשות, להקים תשתיות ראויות, מוסדות חינוך וציבור, פארקים ושאר השירותים לתושבים.

לאור זאת סוכם, כי יקודם בשלב זה שיווק של כ-1,500 יחידות דיור בשכונת פסגת רמות, בשכונת הפארק (בנייה רוויה) ובשכונת רקפות (בנה ביתך). זאת במקביל לפיתוח השכונות בסטנדרט גבוה, חידוש ושדרוג תשתיות תחבורה, הקמה של עוגני תעסוקה ופרויקטים עירוניים שיחזקו את באר שבע כמטרופולין אטרקטיבי ומוביל במדינת ישראל.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין אמר במהלך הדיון: "חיזוקה של באר שבע כעיר מטרופולין של הדרום הוא דבר הכרחי ועל כן היה לנו חשוב, לאחר שנתיים של קיפאון, להסיר חסמים ולאפשר את המשך הבנייה וההתפתחות של בירת הנגב. נעשית פה עבודה נפלאה על ידי ראש העיר רוביק דנילוביץ' ותפקידנו הוא להעמיד את כל הכלים האפשריים להמשך פיתוחה של העיר, על ידי שיווק מאסיבי יותר של יחידות דיור שייצור הגדלת היצע מול הביקוש ההולך וגובר".

ראש העיר רוביק דנילוביץ' אמר: "אני מבקש להודות לשר אלקין ולצוותו על שיתוף הפעולה וההסכמות. חידוש הסכם הגג וקידום מעבר צה"ל דרומה הן משימות לאומיות חשובות לבאר שבע ולמדינה כולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים