שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "לאיזה עתיד חיזבאללה לוקח אתכם?"
האלוף ברעם ללבנונים
מפקד פיקוד הצפון לתושבי לבנון: "האם חיזבאללה אכן שומר עליכם, כשהוא משתמש בבתים שלכם, בבתי הספר של הילדים או במרפאות כמחסנים לאחסון אמל"ח?"
תגיות:
מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם | צילום: דובר צה"ל

טקס הענקת פרס ״כוכב הצפון״ התקיים הערב (ראשון) לראשונה. מגני ההוקרה הוענקו ליחידות ולאישים בפיקוד הצפון אשר פרצו דרך בתחומם בשנה האחרונה וביצעו פעולות מבצעיות יוצאות דופן אשר הביאו לסיכול פעולות האויב ותרמו לעיצוב המציאות הביטחונית בזירה הצפונית.

הפרסים שהוענקו עסקו ברובם באירועי ״יוצא לאור״, אשר במסגרתם נערכו כוחות צה״ל אל מול כוונותיו של ארגון הטרור חיזבאללה. הכוחות הפגינו ערנות, חדות ואומץ לב בעשייתם המבצעית ומנעו מספר ניסיונות פיגוע של חיזבאללה.

מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם: ״אין זו יד המקרה שארגון הטרור חיזבאללה נחל כישלונות בניסיונותיו האחרונים. צה"ל, באמצעות מספר רב של פעולות ומבצעים ביבשה, באוויר ובים, באמצעות שיטות תחבולה מתוחכמות אל מול האויב, בחשיבה יצירתית ובלמידה מתמדת, הצליח בשנה האחרונה להחליש את ארגון הטרור חיזבאללה, לפגע בהתבססות איראן וחיזבאללה בסוריה ולמנוע פגיעה בנפש".

בנוסף, פנה בדבריו מפקד פיקוד הצפון לתושבי לבנון: "האם חיזבאללה אכן שומר עליכם, תושבי לבנון השיעים, כשהוא משתמש בבתים שלכם, בבתי הספר של הילדים שלכם או במרפאות שלכם כמחסנים לאחסון אמל"ח? ככה הוא לא מגן עליכם; כך הוא הופך אתכם למטרה לגיטימית ומסכן את חייכם״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. האירנים החיזבאללה מחפשים מטרות באסיה בדרום אמריקה.ובמזרח אפריקה נא להזהיר את הנוגעים בדבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים