שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא אסלח שניסית להאשים אותי בסיכון חיים"
גנץ לנתניהו
רה"מ החליפי בישיבת הקבינט על ההדלפות: "הזכיר לי איך כשהייתי רמטכ״ל בזמן מבצע צוק איתן, הדליפו מצגת ביטחונית מסווגת ורגישה עבור אינטרסים פוליטיים מכוערים"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

יו"ר כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ תקף בפתח ישיבת קבינט הקורונה את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לפני שנתחיל את הישיבה החשובה הזאת אני רוצה להזכיר לך ראש הממשלה ולכל הנוכחים, שהישיבות הקודמות שלנו שעסקו באמת בחיי אדם הוקלטו והודלפו בצורה מופקרת. במקום לעבוד בשביל מחלקות טיפול נמרץ בקורונה, במקום לעזור לעסקים הגוססים, יש כאן אנשים שבחרו לעשות פוליטיקה זולה ובצורה מביכה".

"זה הזכיר לי, איך כשהייתי רמטכ״ל בזמן מבצע צוק איתן, הדליפו מצגת ביטחונית מסווגת ורגישה עבור אינטרסים פוליטיים, צרים ומכוערים. כל זאת, בזמן שחיילי צה"ל נלחמים ומחרפים את נפשם. בזמן שאנשי העוטף נמצאים ימים ולילות בממ"דים, כמו שהיום הרופאים והאחיות ממשיכים לעבוד קשה. ראש הממשלה, אני דורש ממך לדאוג שהישיבות לא יודלפו. ואולי הדרך היחידה לעשות זאת".

"ראש הממשלה אני אומר שוב- אני לא אסלח לך האמירה המבישה, בה ניסית להאשים אותי, שעשרות שנים הקדשתי להגנה על אזרחי ישראל בסיכון מכוון של חיי אדם, רק כי לא הסכמתי איתך, רק כי דרשתי שנקיים את הישיבה כפי שנקבע בחוק, באופן פריטטי. תתרגל, אני לא תמיד חושב כמוך, אני עובד עבור אזרחי ישראל ואשמור עליהם מתוך הממשלה הזאת בין אם זה נוח לאחרים, לך או לכל אחד אחר ובין אם לא".

"כעת, אני מציע לכולם לכבות את ההקלטות ולהתחיל לשבת ולגבש פתרונות אחראיים לפתיחת המשק ותמרוץ החיסונים. המתווה של "התחסנת-נכנסת" בתו ירוק, צריך להתחיל בהקדם: בלי דחיות מיותרות. אנשים זקוקים לזה, הכלכלה שלנו זקוקה לכך, וזו גם הדרך הטובה ביותר להגדיל את קצב ההתחסנות- שזה מה שיעזור לכולנו. אני מקווה שהישיבה הזו תהיה אפקטיבית, סגורה ושאפשר יהיה להתנהל בה כמו שצריך", דברי גנץ

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים