שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "לא אתן למשטרה להיות השעיר לעזאזל"
המפכ"ל במחוז צפון
שבתאי: "מביע תמיכה של 200 אחוז במפקד המחוז על פועלו, בו ובראש אגף התנועה ובכל השוטרים שפעלו בהכנות והמבצע עצמו". אוחנה: "נותן גיבוי מלא לממ"ז ולמפכ"ל"
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה עם המפכ"ל הנכנס קובי שבתאי | צילום: באדיבות המצלפ

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי פתח היום את ישיבת ספ"כ המשטרה במטה מחוז צפון בנצרת בהבעת הערכה לשוטרי המחוז ובראשם ניצב שמעון לביא. "הגענו היום למחוז צפון, לערוך את הישיבה השבועית של ספ"כ המשטרה כאשר כולנו מאוחדים ומלוכדים ומביעים תמיכה אחד בשני, ממני ומטה לכיוון מפקד המחוז, לשוטרים, לאגף התנועה ולכל מי שנטל חלק באירוע", אמר שבתאי.

עוד אמר המפכ"ל בישיבה: "מדובר באירוע טרגי בהיקף בלתי נתפס שידעה מדינת ישראל ואני משתתף בצער המשפחות, אבל את אבלם ושולח איחולי החלמה לכל הפצועים. יחד עם זאת אני לא אתן למשטרת ישראל להיות השעיר לעזאזל של אף גורם כזה או אחר על התנהלות לקויה לאורך שנים של מספר רב של גורמים שבסוף הכל התנפץ לפיתחה של משטרת ישראל שהייתה צריכה להכיל את האירוע הזה לאורך שנים".

"משטרת ישראל בפיקודי היא משטרה חזקה, היא משטרה מקצועית עם מוסר עבודה גבוה, שוטרים שעבדו 18 ו- 20 שעות, שוטרים שחרפו את נפשם בשביל לחלץ אנשים ואין לי ספק שנצא מהמשבר הזה מחוזקים אבל לא נרפה עד שנלמד ונבין מה קרה שם ונפיק את הלקחים במטרה שאירוע כזה לא יקרה פעם נוספת".

"בהזדמנות הזו אני מביע תמיכה של 200 אחוז במפקד המחוז על פועלו, בו ובראש אגף התנועה ובכל השוטרים שפעלו בהכנות והמבצע עצמו. אני מקווה שנפיק את הלקחים במטרה שאירוע כזה לא יקרה שנית במדינת ישראל".

מאוחר יותר הצטרף לישיבה השר לביטחון הפנים, ח"כ אמיר אוחנה שאמר: "את הימים האלה אני מקדיש בעיקר לביקורי פצועים ולניחומי אבלים. אני שומע מהם בין היתר גם על סיפורי הגבורה של השוטרים והמחלצים. ואני שומע, להבדיל, על הניסיון של גורמים בתקשורת לתקוע טריז בינינו: טריז בין המפכ"ל לממ"ז, טריז בין המפכ"ל והממ"ז לשר, טריז בין המשטרה לציבור. באתי לומר לכם כאן, בקולי שלי, שאין חיה כזאת. אני נותן גיבוי מלא לממ"ז ולמפכ"ל, שעשו את כל שיכלו, במלוא הרצינות והיסודיות, כדי להיערך להילולא. יחד – נחזק את הציבור ואת השוטרים. יחד – נמשיך לפעול לשלומם וביטחונם של אזרחי ישראל. ויחד – נפעל לחוסנה של החברה הישראלית כולה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שקר וכזב
    יש עדות מנערות צעירות שחטפו בעיטות ומכות עם מכשירי קשר
    ושוטרים שלא נתנו לאנשים לחזור הביתה
    אלימות מצד המשטרה
    מי אלו השוטרים הללו?
    ערבים גויים או מי יודע מנין באו,,,,
    למה אין שוטרים יהודים טובים אוהבי ישראל ?
    למה?
    מי יתן את הדין?
    כאב לב גדול
    שוטרים שונאים דתיים מכים ראינו גם סרטונים
    היו כאלה אדישים גם שהתחננו לעזרה
    בושה
    יש אומרים שזהו רצח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים