שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא הסכמתי למשלה עם רע"מ, בנט משקר"
נתניהו עונה
רה"מ: "הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום. אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרבטוק

ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה המיועד בנימין נתניהו התייחס הערב בראיון ב'ערוץ 20' לדברי מחליפו הצפוי בתפקיד יו"ר ימינה נפתלי בנט וטען כי "בנט עושה מכירת חיסול של המדינה. לקח קולות מהימין ומעביר לשמאל בצורה הכי בוטה. 95% מהימין אומרים שזו ממשלת שמאל לכל דבר. הלוואי וזה יהיה רק חילופי ראש ממשלה. בנט מגלומן עם תאוות שררה בלתי מוגבלת. בנט בא בכל מחיר והוא מוכן למכור את המדינה".

על האמירה שניסה להקים ממשלה עם רע״מ: "אני נתתי לערביי ישראל יותר מכל ממשלות ישראל – יחד.
אמשיך לתת לציבור הערבי אבל לא במובן של שליטה. לא לבטל את חוק קמיניץ. זה שקר. מעולם לא הסכמתי להקים ממשלה עם רע״מ. הכל שקר מוחלט. בנט משקר כל הזמן".

"כשיש לאיראן ארסנל גרעיני – אנחנו באיום קיומי. להערכתי יהיה הסכם חדש עם איראן בתוך כמה שבועות. הממשלה החדשה לא תבצע שום מבצע משמעותי מעבר לקווי האויב. אני – עשיתי את זה. אמרתי לביידן – ג׳ו, אני אעשה כל מה שאוכל למנוע מאיראן נשק גרעיני".

"הדיפ סטייט עכשיו עמוק בתוך הממשלה הזו. ביום שישי מסבירים לנו שהיחיד שיכול להשפיע על אורבך זה אלון דוידי, פתאום פותחים מחדש את התיק שלו? שיתחילו בלזמן לעדות את אביגדור ליברמן. היחיד שעומד מול התיקים התפורים זה אני. הם מתפוררים בקומדיה בבית המשפט".

"עמיחי שיקלי הוא גיבור, לא עריק. אני פונה ל-12 נציגי הימין בממשלה המסתמנת: השמאל משתמש בבנט ככלי להמליך עצמו בחזרה לממשלה ובנט משתמש בכם ככלי להביא עצמו לראשות הממשלה. הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת. אני פונה לתריסר חברי הכנסת: אתם עושים שקר בנפשכם ושקר לבוחריכם. אל תתנו יד לשקר הזה".

"אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום. אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח״, דברי נתניהו.

על החד צדדיות של פייסבוק: "פייסבוק פסלו פוסטים של ימנים עם קריאה להפגנה מול ביתו של ח״כ אורבך אך משום מה לא פסלו פוסטים זהים מהצד השמאלי. זו פשוט סתימת פיות. מה זו הסתה? הסתה זו לא ביקורת פוליטית, נוקבת ככל שתהיה. הסתה זו קריאה לאלימות או לרצח. במשך קרוב לשנתיים, הדגלים השחורים שממומנים ע״י ארגוני השמאל בארץ ובעולם קוראים לרצח שלי, של רעייתי ושל ילדיי במסווה של אומנות. גם קריאה לאנוס את אשתי זו אומנות? שמעת פעם מישהו מגורמי האכיפה אומר משהו נגד זה?"

במענה לשאלה האם ישאר להנהיג את הליכוד מהאופוזיציה: "אמשיך להוביל את מחנה הימין. אמרתי זאת גם היום בסיעת הליכוד. הייתי מוכן לעשות הרבה מאוד כדי שהממשלה המסוכנת הזאת לא תקום״.

לסיכום אמר ראש הממשלה: ״אני חרד לגורל המדינה. יש כאן אנשים חסרי אחריות. זה שילוב קטלני של חוסר אחריות וחוסר יכולת משולב במגלמוניה. אומרים שראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה בעולם. אם אתה ראש ממשלה של השמאל – יחבקו אותך. הזהרתי לפני אוסלו, הזהרתי לפני ההתנתקות ואני מזהיר לפני הממשלה הזאת. אל תתנו יד לשקר הזה. אני אף פעם לא שיחקתי עם ביטחון ישראל וחיי החיילים שלנו. כדאי שזה יימשך, אני לא בטוח".

סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש בתגובה לדברי בנט: "מנסור פשוט עושה צחוק מבנט. הייתי מעורב בשיחות עם מנסור עבאס בכל שלב. מה שהוא מכר לו – מעולם לא עלה בדעתנו להציע. מנסור עבאס "אמר" לבנט והוא האמין ומכר לו את הנגב. אני קורא להוציא כל הסכם או הצעה לתמיכה בממשלה שמנסור קיבל. לא יהיה. בנט, אתה יודע למה? כי אין".

לשכת ח"כ קרעי: "על פי מידע שהגיע לידינו מגורם שהיה מעורב במשא ומתן הקואליציוני, בנט-סער-לפיד סיכמו עם עבאס בעל פה על שני סעיפים מרכזיים שהוסתרו מהציבור ויוסתרו גם מהכנסת: ביטול איסור איחוד משפחות. פירוק יחידת יואב של האכיפה על בנייה בלתי חוקית בדרום".

חה"כ שלמה קרעי, הליכוד, מסר בתגובה למידע כי "בעוד בנט מקשקש את עצמו לדעת במסיבת העיתונאים שלו ובהיתממות הפסאודו-ימנית שלו, עבאס צוחק על כולנו. איחוד משפחות היא מילה מכובסת לתוכנית לחיסול המדינה היהודית וכניסתם של עשרות אלפי ערבים מהרשות הפלשתינית לישראל. כחלק מהתוכנית, מפרקים את יחידת יואב ומוכרים את הנגב למשפחות המאוחדות הערביות. בנט, שקד, סער ולפיד, אם המידע הזה נכון, עליכם להציגו מיידית בפני הציבור. אל תמכרו את המדינה ותסתירו זאת מהעם ומהכנסת, בדרככם להקמת ממשלת השמאל הקיצונית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים