שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "לא יכולה לענות האם נגיע לסגר בחגים"
אלרעי-פרייס
ד"ר אשי שלמון: "יש פילוח לגבי התחלואה במגזר החרדי, כרגע התחלואה שם נמוכה יחסית. חושש שבעקבות חתונות ושלל האירועים, נראה שוב עלייה במגזר"
בדיקת קורונה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, למשה גלסנר בקול ברמה: "אנחנו נמצאים בתוך גל רביעי של נגיף הקורונה, אבל הפעם זה שונה מההתפרצויות הקודמות כי יש מליוני מחוסנים. אנחנו כן צריכים לקחת בחשבון שאם יהיו הדבקות גבוהות בתוך הקהילה, יהיו מאות מאושפזים".

"אין לנו נתונים שתומכים בעניין של בידוד מקוצר לילדים, מציעה לשאול את שרת החינוך מדוע היא רוצה לקצר את הבידוד לילדים. אנחנו פועלים כבר תקופה ארוכה בשביל להצליח לפתוח את שנת הלימודים הבאה כרגיל".

"אני לא יכולה לענות כעת האם נגיע לסגר בחגים, זה תלוי אך ורק בנתוני התחלואה שיהיו. אין לנו קו אדום מסויים, אנחנו פועלים כל העת על מנת שהתחלואה תהיה נמוכה".

היא הגיבה להאשמות לפיהם היא עובדת עם פייזר ואומרת למשה גלסנר בקול ברמה: "מדובר בהשמצה חסרת תקדים, זה שקר שלא יכול להמשיך להיאמר. אין לי שום קשר עסקי עם פייזר. אנחנו הולכים לתבוע דיבה את מי שיפרסם את הדברים האלה".

ד"ר אשי שלמון ממשרד הבריאות אמר בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' כי "יש פילוח לגבי התחלואה במגזר החרדי, כרגע התחלואה שם נמוכה יחסית. חושש שבעקבות חתונות ושלל האירועים, נראה שוב עלייה במגזר. השמועה שמחלים פחות נדבק ממחוסן הוא הטעיה".

לדבריו, "אנחנו בעיצומו של גל רביעי. זן הדלתא פחות רגיש לחיסון, ולכן רואים יותר מחוסנים ומחלימים נדבקים שוב. צריך להבין מאיפה מגיע העלייה תחלואה, לצמצם את הברז הדולף של הוריאנטים. צריך למנוע את הקרבה בין האנשים, בפרט עכשיו בעונת החתונות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים