שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא להשתתף בישיבת הוועדה המסדרת מחר
באופוזיציה החליטו
הממשלה תאשר מחר בישיבתה השבועית גם מינויי סגני שרים. בחוץ: עידן רול, בטחון: שוסטר, בטה"פ: סגלוביץ, במשרד רה"מ: אביר קארה
תגיות:
שולחן הממשלה בכנסת | צילום: אתר הכנסת

מפלגות גוש הימין באופוזיציה החליטו הערב שלא להשתתף בישיבת הוועדה המסדרת שתתכנס מחר, צום י״ז בתמוז.

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה: "מאז הקמת הממשלה הקואליציה פועלת באופן דורסני וחסר תקדים, תוך רמיסת כל כללי העבודה בכנסת כפי שהיו נהוגים שנים רבות".

"הנסיון לקבל החלטה באשר להרכב הוועדות בכנסת ללא מו"מ אמיתי עם האופוזיציה הוא פסול מיסודו. קביעת ישיבה בנושא כה משמעותי ושנוי במחלוקת באופן מכוון דווקא ביום צום, היא חציה של קו אדום נוסף ושבירה מוחלטת של הנוהג כפי שקיים בכנסת".

"בנסיבות אלה, האופוזיציה לא תשתתף בישיבה שתתקיים מחר, ותפעל על מנת להבטיח שוועדות הכנסת ייקבעו ויחולקו באופן הוגן ועל פי העקרונות שנהגו לאורך כל השנים".

הנהלת הקואליציה בראשות יו״ר הקוא׳ ח״כ עידית סילמן ומ״מ יו״ר הקוא׳ ח״כ בועז טופורובסקי, בתגובה להחלטת האופוזיציה בראשות נתניהו: "במשך כמעט שנתיים שעבודת הכנסת משותקת, עקב מערכות בחירות חוזרות ונשנות, ואזרחי ישראל ממתינים לנבחרי ציבור שיעבדו למענם".

"הגיע הזמן שמדינת ישראל תחזור למסלול, ואם האופוזיציה רוצה להמשיך ולפגוע בעבודת הכנסת, ולגרום להמשך שיתוק העבודה למען אזרחי ישראל – זו בחירה שלהם. אנחנו באנו לעבוד, ואם כל המשק עובד, גם בזמן צום י"ז בתמוז – אז גם אנחנו".

בתוך כך, הממשלה תאשר מחר בישיבתה השבועית גם מינויי סגני שרים. במשרדי החוץ ח״כ עידן רול, במשרד הביטחון ח״כ אלון שוסטר, במשרד לביטחון הפנים ח״כ יואב סגלוביץ ובמשרד רה״מ ח״כ אביר קארה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים