שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "לא להתחכם ולמלאות את רצונו של הרבי"
אב"ד חב"ד
הגר"י ירוסלבסקי במכתב לחסידי חב"ד: אסור להצביע למפלגות שאינם חרדיות ושיש חשש שיעברו את אחוז החסימה. אני ובני ביתי נצביע ליהדות התורה שסימנה ג'"
הגר"י ירוסלבסקי | צילום: חב"דפדיה

אב"ד חב"ד בישראל העומד בראש בית הדין העליון של רבני חב"ד הגאון הגדול רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א פונה במכתב מיוחד לאנ"ש בו הוא כותב כי בהתאם להוראת הרבי יש להצביע לרשימה החרדית ביותר.

"אני מבקש שלא להתחכם ולמלאות את רצונו של הרבי. אסור להצביע למפלגות שאינם חרדיות ושיש חשש שלא יעברו את אחוז החסימה", כותב הרב ירוסלבסקי ומסיים: "אני ובני ביתי נצביע לרשימת יהדות התורה שסימנה ג". הרב ירוסלבסקי לא מסתפק בהודעה מיוחדת זו, ומבקש "לפרסם את המכתב בכל מקום".

בחב"ד רואים ברב ירוסלבסקי את הסמכות העליונה לאור אין ספור הוראות שקיבל מהרבי ברבות השנים, ובפרט לאור מכתבו של המקובל הגאון הגדול רבי מרדכי אליהו זצ"ל שכתב לרב ירוסלבסקי כי באחת משיחותיו עם הרבי, אמר לו הרבי כי "הרב ירוסלבסקי הינו הסמכות הרבנית העליונה בכל ענייני חב"ד בארץ הקודש".

בעקבות פרסום המכתב ועמדותיו רבות השנים של פרוש למען ארץ ישראל ושמירה על שלושת השלימויות מתגייסים כל רבני ומשפיעי חב"ד בישראל להצלחת רשימת "יהדות התורה" שהיא הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים