שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "לא ניקח חלק בבחירות בישראל"
איחוד האמירויות | צילום: By Luciano Mortula - LGM, שאטרסטוק

אנוואר גרגאש, יועצו הבכיר לנשיא איחוד האמירויות, ושר החוץ לשעבר במדינה, התייחס היום (רביעי) לסערת הטיסה של נתניהו וכתב בטוויטר כי "איחוד האמירויות לא ייקח חלק בענייני בחירות פנימיים בישראל, לא עכשיו ולא אף פעם". עוד הוסיף הבכיר: "מנקודת מבטה של האמירויות, המטרה של הסכמי אברהם היא לספק בסיס אסטרטגי דינמי שיוביל לשלום ושגשוג עם ישראל והאזור הרחב".

גורמים באבו דאבי אמרו ל'חדשות 13' כי איחוד האמירויות אינה מעוניינת להתערב בבחירות בישראל, ולכן יורש העצר מוחמד בן זאיד לא ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו עד שיסתיימו. הגורמים הדגישו כי ישראל לחצה ועדיין לוחצת לערוך פגישה בין נתניהו לבן זאיד בימים הקרובים, במיוחד לאחר ביטול הפגישה בחמישי האחרון בשל התקרית עם ירדן.

נתניהו הכחיש בראיון ל'גלי ישראל' כי הוא פועל לקיים את הביקור מחר: "צפויים עוד ארבעה הסכמים היסטוריים שנמצאים מעבר לפינה ואני מתכוון להביא. אני לא נוסע לאבו דאבי לפני הבחירות, אני אגיע לשם בהמשך, אבל יש עוד ארבע מדינות ערביות שמחכות להסכמי שלום אתנו". הוא טען כי "אני לא נוסע לאבו דאבי לפני הבחירות. זה ספין. אני לא יודע מי הוציא אותו".

ב'וואלה' דווח מוקדם יותר היום, שבאבו דאבי הצהירו כי חרף הכרזותיו של נתניהו לפיהן איחוד האמירויות התחייבה להשקיע בישראל עשרה מיליארד דולרים, הנושא נמצא בשלבים בחינה ראשוניים ביותר. על אף שנתניהו מצהיר על כך ימים האחרונים בכל ריאיון וכנסי בחירות, באמירויות מדגישים כי כלל לא הוקצה כסף לעניין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים