שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו"
סער בסיעה
יו"ר תקווה חדשה: "בהודעת הליכוד נאמר שהגיע הזמן שנודיע בבירור שנצטרף רק לממשלה בראשות נתניהו. ישראל אינה זקוקה לעוד ימים ושנים של שלטון נתניהו"
תגיות:
גדעון סער | צילום: ערוץ כנסת

יו״ר תקווה חדשה ח״כ גדעון סער בפתח ישיבת סיעת תקווה חדשה: "‘ישנם פוליטיקאים שמדברים ימין ועושים שמאל", נאמר אתמול בהודעת הליכוד. זה נכון. הכישלון המתמשך מזה 12 שנה במדיניות מול עזה רשום על שמו של מי שהבטיח ב-2009, ערב עלייתו לשלטון "למוטט את שלטון החמאס בעזה"".

"חזינו כולנו בימים האחרונים בקריסת המשילות וביטחון הפנים במהומות ברחבי הארץ, בדגש על הערים המעורבות. חזינו כולנו בהפקרת ביטחונם ורכושם של יהודים בלוד, בעכו ובערים נוספות".

"זהו סימפטום למחדל מתמשך שבו הלכו, נוצרו והתרחבו בעשור האחרון שטחים אקס-טריטוריאליים ברחבי ישראל: בנגב, בגליל, בלוד, בדרום תל אביב ועוד. מי אחראי לתהליכים חמורים אלה? מי שמכהן מזה למעלה מ-12 שנים ברציפות כראש ממשלת ישראל. מי שמקלקל – לא יוכל לתקן".

"היום אושרה בועדה המסדרת פה אחד הצעת החוק שלי לעונשי מינימום לעבירות של סחר והחזקה בנשק בלתי חוקי. הצעה זאת טורפדה ע"י הממשלה בכנסת הקודמת. יש היום מאות אלפי כלי נשק בלתי חוקיים שמסתובבים בציבור. לפי ההערכות 90% במגזר הערבי".

"חייבים לטפל בנושא הזה. כבר פניתי ליו"ר הכנסת יריב לוין שיביא בדחיפות את ההצעה לדיון ולהצבעה במליאת הכנסת. אם הממשלה אינה עושה דבר – לפחות אפשרו לכנסת לחוקק חוקים הדרושים להחזרת המשילות ובטחון הפנים".

"בהודעת הליכוד מאתמול נאמר, כנראה גם כלפינו, שהגיע הזמן שנודיע בבירור שנצטרף רק לממשלה בראשות נתניהו. אז הנה אני משיב, ואומר שוב, בבירור: לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו. ישראל אינה זקוקה לעוד ימים ושנים של שלטון נתניהו, אלא בדיוק להיפך מכך", דברי סער.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים