שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "לא נשתוק על גניבת השלטון נגד רצון העם"
מחאת הצמתים
מצפון ועד דרום – אנשי ציבור חברי כנסת מהימין, רבנים, אושיות רשת, ועשרות אלפי מפגינים הגיעו הערב בפעם השנייה למחאת הצמתים
ח"כ אופיר אקוניס בהפגנת הימין | צילום: באדיבות המצלם

עשרות  אלפי פעילי ימין יצאו הערב לצמתים מרכזיים בישראל, בין היתר בתל אביב, בגשר המיתרים בירושלים, ביהודה ושומרון, בצפון ובדרום. המפגינים הביעו אי אמון בממשלה הרעה שמובילה לדבריהם להרס היהדות ובטחון עם ישראל.

"אף אחד לא יסתום לנו את הפה, לא NSO ולא כל מיני חוקים שהממשלה מקדמת כדי למנוע מאתנו לומר את מה שאנחנו חייבים לומר – מדובר בממשלה רעה ונוראית שצריכה ליפול" אמרו המפגינים.

אל המפגינים הצטרפו בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ חברי כנסת, וביניהם איתמר בן גביר, יוסי טייב מסיעת ש"ס, גלית דיסטאל אטבריאן, אמיר אוחנה, בצלאל סמוטריץ', שלמה קרעי, אופיר סופר, אופיר אקוניס ונוספים.

בן גביר: "במדינה מתוקנת, שי ניצן, אביחי מנדלבליט והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך היו צריכים לשבת בכלא בתאים נפרדים, כדי למנוע מהם לתאם גרסאות". בן גביר תקף את רה"מ בנט ואמר: "בנט הונה, רימה ושיקר את בוחריו, בנט, לך הביתה. המטרה שלנו להחליף את הממשלה הרעה הזאת".

ח״כ אופיר סופר בהפגנת מאה הצמתים: ״אנחנו כבר רואים את הבקיעים בממשלה ולכן צריך להתמיד במחאה כנגדה. הקואליציה על שלל גורמיה האנטי ציוניים נופלת בהצבעות שבוע אחר שבוע ולאט לאט היא תיפול כולה. אני מחזק את מארגני המחאה וכל מי שהגיע להזדהות ולהפגין״.

המארגנים אומרים כי הלב של הימין חי ופועם "יציאת עשרות האלפים בפעם השנייה מוכיחה שהמחנה נחוש, נחוש להיות עם חופשי בארצו! נחוש לא לתת לרדיפה המשפטית את הניצחון והמאבק ימשיך ויגדל עד שהממשלה הזו תיפול. לא יעזרו להם חלוקת ה"בקשישים" לארגוני ימין, לא יעזרו להם ההתחנפנויות לציבור הימין בכל מיני כנסים, לא יעזרו להם החוקים שהם מנסים להעביר כדי להשאר בשלטון כמו בדיקטטורות אחרות, כל זה לא יעזור להם. אנחנו נעמוד לאורך כל התקופה ונאמר – אתם ממשלה רעה, אתם צריכים ללכת הבייתה, מכרתם אותנו למנסור עבאס ולתנועה האיסלאמית"

המארגנים כאמור מבטיחים להמשיך ולהיאבק הממשלה הזו ואומרים כי כבר בזמן הקרוב מתוכננות הפגנות נוספות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים