שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "לא נתקן בעזה עד להשבת הבנים"
עובדי חברת החשמל
הנהלת חברת החשמל מסרו בתגובה להודעת הוועד: "חברת החשמל היא חברה ממשלתית, שכפופה להוראות החוק, ומאמינה בכך שחשמל הוא מוצר חיוני מחוץ לסכסוך"
קו חשמל. אילוסטרציה | צילום: Show all, שאטרסטוק

ועד עובדי חברת החשמל הודיעו הבוקר (חמישי) כי כאות הזדהות ותמיכה במאבק להשבת הבנים, הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו, ששבויים בידי ארגון הטרור חמאס. אין בכוונתם לתקן את קווי החשמל לעזה שנפגעו מירי הרקטות של חמאס.

הנהלת חברת החשמל מסרו בתגובה להודעת הוועד: "חברת החשמל היא חברה ממשלתית, שכפופה להוראות החוק, ומאמינה בכך שחשמל הוא מוצר חיוני מחוץ לסכסוך. חברת החשמל מייחלת להחזרת הבנים הביתה".

יו"ר ועד ארגון העובדים, מיקו צרפתי אמר: "מזה זמן רב שארגון עובדי חברת חשמל מאמץ את משפחת גולדין, שאול ומנגיסטו ולאורך השנים חיפשנו את הדרך לתמוך בהם. חייבים להבין שהחשמל היה ונשאר מחוץ לסכסוך, אלא שנותרה פה הזדמנות חד-פעמית להבהיר שהומניות תהיה הדדית. אנחנו בעד שלום ושכולם יחיו טוב ומצפים שייענו לקריאה של אזרחי מדינת ישראל להשיב את הילדים הביתה".

צור גולדין, אחיו של הדר גולדין שגופתו נותרה מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס, התראיין הבוקר ל'רדיו 103' והביע עמדתו באשר להתניית הפסקת האש מול חמאס, בהשבת השבויים: "מי שמפקיר את המתים, מפקיר את הפצועים. אם לא מחזירים את אחי עכשיו, זו לגיטימציה ללא להחזירו לעולם".

לדבריו של גולדין, על ההנהגה הישראלית להביא לתוצאות ולא להמר בחיי אדם. "עכשיו זה זמן לתוצאות. לא נחכה עוד שבע שנים לסבב הבא וגם אז לא נחזיר אותם. צריך לעשות השבה הומניטרית של השבויים שלנו הביתה, שישראל תכריז על זה".

"נגמרו הימים בהם אנחנו מסתתרים מאחורי משא ומתן חשאי והפחדות שמשחקות לידי חמאס. אח שלי זרוק בעזה, הגופה כבר לא חלל. מעולם לא אמרתי שיש להחזיר את אח שלי בכל מחיר, אמרתי שנדרש להפסיק להפקיר אותו בכל מחיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים