שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "לא שיקולי בריאות גרידא – להצר חיי הדת"
האדמו"ר על הממשלה
מרן האדמו"ר מויז'ניץ אמר בסעודה שלישית כי "על כל ירא וחרד לדבר ה' להצביע ג' – תנועה קדושה שייסדוה גדולי ישראל"
תגיות:
נציגי יהדות התורה אצל מרן האדמו"ר מויז'ניץ | צילום: באדיבות המצלם

מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, השוהה כעת למנוחה בחצור הגלילית עם מספר מצומצם של מקורבים ובני בית, התייחס במהלך סעודה שלישית בשבת שחלפה, למערכת הבחירות הקרובה ולחובת ההצבעה למפלגת יהדות התורה. "הנה מתקיימות שוב בחירות בארצנו הקדושה", פתח מרן האדמו"ר את דבריו חוצבי הלהבות. "ואמנם בושה תכסה פנינו על כך שבתקופה כה קצרה צריך ללכת שוב ושוב, אך אין לנו ברירה, אלא עלינו להיקהל ולעמוד על נפשנו, כי מדובר בחיי הדת בארצנו הקדושה".

הרבי שליט"א שוהה במושב חצור שבצפון, אך אמר כי "הוריתי גם להכריז בכל בתי המדרשות שלנו, בדבר החובה לפעול ולהפעיל למען רשימת יהדות התורה שסימנה ג'. כי זוהי מלחמה ממש על חיי הדת והתורה הק' בארצנו הקדושה. ועל כל אחד החובה בכך".

הרבי עודד את הנחלשים ואמר כי "אולי יש אנשים שמחמת שהולכים כבר בפעם הרביעית לבחירות, ידיהם נחלשות מלפעול למען משמר הדת, אך להם אני אומר כי רק בשנה האחרונה, שלטון הערכאות כאן בארה"ק מנהל מלחמת חורמה כנגד כל קדשי היהדות הן במערך הגיורים והן בפסיקתם כנגד איסור הכנסת חמץ בבתי החולים, ועוד ועוד לצערנו הרב, דברים אשר לא ידעו ולא שערום אבותינו".

מרן האדמו"ר המשיך את דברות הקודש בהתייחסות לתקופת הקורונה: "ואף בכל התלאה אשר מצאתנו בעת הזאת כאשר הנגיף השתולל ורבים חללים הפיל ל"ע, עינינו הרואות ששיקוליהם לא היו טהורים ולא נבעו משיקולי בריאות גרידא, כי אם רצון להצר את חיי הדת והחינוך הטהור בארה"ק. הלא מי שעיניים לו יראה מיד שאין כל מנוס מלהעמיד נציגות חזקה של גדולי הדור אשר יעמדו בפרץ על משמר הדת".

לקראת הסיום אמר הרבי כי "כבר אמרתי זה מספר פעמים, כי אגודת ישראל איננה מפלגה ככל המפלגות, היא תנועה קדושה שייסדוה גדולי הדור במטרה אחת ויחידה – לעמוד על משמר הדת בכל עת. וזו מטרתנו האחת, למען כבוד שמו יתברך. לכן, על כל ירא וחרד לדבר ה' לתת את קולו לרשימת אגודת ישראל המשולבת ביהדות התורה וסימנה ג'".

הרבי סיים את דבריו עם ברכות לעם ישראל: "וה' יעזרנו להיות מקושרים באמת להשי"ת בלבב שלם, וניגאל גאולת עולם, כמו שאמרו חז"ל בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל בגאולה השלמה והאמיתית, וכימי צאתנו מארץ מצרים יראנו נפלאות, ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים ונודה לך שיר חדש על גאולתנו ועל פדות נפשנו, אכי"ר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים