שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא תהיה רוטציה בממשלה הבאה"
דרעי מתחייב
יו"ר ש"ס הביע חוסר אימון במחויבות של ראש הממשלה למפלגות החרדיות: "נתניהו הוא איש פוליטי, תעזבו את החברויות והידידות האישית, הפוליטיקה היא אכזרית"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נעם הערב (חמישי) בכנס פעילים ארצי ב'זום' והתחייב למנוע רוטציה בממשלה הבאה: "אני מבטיח לאור הנסיון של השנה האחרונה. לא תהיה רוטציה ולא תהיה מוטציה. סיימנו עם הדבר הזה".

"שס מתחייבת כשחקנית מרכזית מגוש הימין, לא תהיה עוד רוטציה. בנימין נתניהו יכהן כראש ממשלה ארבע שנים מלאות. הגיע הזמן לעבוד בשביל עם ישראל ולהפסיק עם העניינים האישיים".

דרעי הביע חוסר אימון במחויבות של נתניהו למפלגות החרדיות: "נתניהו הוא איש פוליטי. אם שס לא תהיה חזקה, תעזבו את החברויות והידידות האישית, הפוליטיקה היא אכזרית. אם שס לא תהיה חזקה מספיק תוקם כאן ממשלה בלי שס ולא תהיה כאן מדינה יהודית ושמירה על המסורת".

"עכשיו אתם רואים שהכל ברור: יש 2 אופציות להקמת ממשלה אחרי הבחירות – או ממשלה בראשות רה״מ נתניהו יחד איתנו שותפיו החרדים, או ממשלה בראשות לפיד והשותפים שלו. אין עוד אופציה אחרת, כל מועמד אחר זה לצורך כותרות של קמפיין בלבד. ומי השותף הבכיר שלפיד חתם איתו הסכם עודפים? איווט ליברמן".

"מי עוד ייכנס לממשלה של יאיר לפיד? מרצ ומפלגת ׳העבודה׳ ואולי אפילו הרשימה המשותפת. אני רואה כולם רוצים להיות ראשי ממשלה, אני אומר לעצמי לפעמים: רגע, יש לי קצת יותר וותק וניסיון מהם, לפחות חלק מהמועמדים היו כשהייתי בקבינט של רבין ושמיר, חיילים ועיתונאים. אז למה אני לא חושב על זה? כי מועמד לראשות ממשלה צריך להיות עם 30 מנדטים לא 10".

"אני מעריך שנהיה המפלגה השנייה בגודלה בקואליציה. אני מתחייב פה הערב: לא ניתן להקמת ממשלה ברוטציה, יש ראש ממשלה אחד שיקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים. ש״ס היא המפלגה שיש לה את הפוטנציאל הגדול ביותר להמשיך לגדול ולהתרחב. אנחנו כיום המפלגה החברתית היחידה בישראל".

"שמעתי מי שמעיז להגיד על ההשקפה של ההנהגה הרוחנית שלנו, על מי אתה אומר את זה? על ראש הישיבה גדול הדור שלנו? מה עשינו בשנה האחרונה? מי היחיד שדאג לעולם התורה ולישיבות? אבל אני אומר פה: לא אתן להיגרר, לא ניתן למחלוקות ולמלחמות בתוכנו. יש לנו אויביים באמת בחוץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים