שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא תוגבל ההגעה למירון בל"ג בעומר"
דרעי סיכם עם אוחנה
דרעי הציג את משנתו לאוחנה לקראת הילולת הרשב"י בל"ג בעומר, לפיו לא תוגבל כלל הגעת מתפללים להר מירון במהלך ההילולה בל"ג בעומר. שר הבט"פ נענה לדרישה
ל"ג בעומר במירון | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי סיכם עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה כי לא תוגבל הגעת מתפללים להילולת הרשב"י בל"ג בעומר – כך נמסר מטעמו של דרעי. על פי ההודעה, "בהמשך למאמצים הרבים שמקיים שר הפנים דרעי בימים האחרונים לקיום הילולת הרשב"י ללא הגבלות באוויר הפתוח, היום שוחח יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי עם השר לבט"פ אמיר אוחנה".

עוד נמסר כי השר דרעי הציג את משנתו לשר אוחנה לקראת הילולת הרשב"י בל"ג בעומר, לפיו לא תוגבל כלל הגעת מתפללים להר מירון במהלך ההילולה בל"ג בעומר. השר אוחנה נענה לדרישתו של שר הפנים דרעי.

שר הפנים דרעי אמר הערב: "יום ההילולת הרשב"י במירון הינו יום חשוב מאוד להמונים מכל גווני הקשת היהודית, בחסדי ה' נתוני התחלואה נמוכים ומשכך אין שום הגיון בהגבלת מתפללים באוויר הפתוח. צריך לאפשר לכל יהודי הגעה חופשית למירון, הגבלת מתפללים להגעת ההילולת הרשב"י תפגע קשות באמון הציבור".

גורם ביהדות התורה התורה האשים ביום שישי בשיחה עם 'בחזית' את יו"ר השר אריה דרעי בתמיכה בהגבלות על ההילות ל"ג בעומר במירון. לדבריו, "בישיבה אצל דרעי ביום רביעי, המשטרה העדיפה את פתיחת הר מירון כרגיל בל"ג בעומר, דרעי היה זה שתמך בעמדת משרד הבריאות והציע להגביל. אנשי המקומות הקדושים הביעו התנגדות לעמדת דרעי" .

לשכת השר דרעי מסרה בתגובה לדברי הגורם ל'בחזית' כי "השר דרעי פועל למציאת פתרון שיאפשר עליית עמך ישראל למירון בל"ג בעומר וחבל שגורמים אינטרסנטים משמיצים במקום לעזור, או לפחות לא להפריע".

עוד נמסר כי בדיון שהתקיים בלשכת שר הפנים ביום ד' אמר השר אריה דרעי לאנשי המקצוע, כי "אין גוזרים על הציבור גזירה שאינו יכול לעמוד בה השר דרעי הוסיף כי בחסדי השם יש ירידה גדולה בתחלואה ולכן יש לאפשר הגעה של כמה שיותר אנשים להילולה במירון".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. וככה מתחיל גל נוסף של תחלואה שיביא לסגר נוסף ופגיעה בכלל הציבור .
    העיקר שהדתיים יהיו מבסוטים כי כאשר הדתיים מבסוטים אז הם עם ביבי . ועם תוספת עוד כמה מיליארדי שח הם יהיו נאמנים לו עד הסחיטה הבאה .
    וכלל אזרחי המדינה שיאכלו אותה כמו תמיד .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים