שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לא תותר כניסת מלווים ומקבלי פנים לטרמינל
החל מהלילה
הכניסה לטרמינל 1 ו-3 תותר רק לנוסע עצמו, שיידרש להציג כרטיס טיסה לטיסה בארבע השעות הקרובות, היום צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-34 אלף נוסעים
תגיות:
נתב"ג | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

בשל התחלואה הגואה והחשש מכניסת וריאנטים: החל מהלילה בחצות לא תותר כניסת מלווים ומקבלי פנים לטרמינלי הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון.

הכניסה לטרמינל 1 ו-3 תותר רק לנוסע עצמו, שיידרש להציג כרטיס טיסה לטיסה בארבע השעות הקרובות מרגע כניסתו למתחם, או שצריך לבצע פעולה למטרת נסיעתו. כמו כן תותר כניסה למלווה של נוסע קטין, או של אדם עם מוגבלות עם צרכים מיוחדים, וכן כניסה למטרות תעסוקה.

בהודעה שפורסמה מטעם הרשות, נכתב כי היום צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-34 אלף נוסעים, מהם 16.5 אלף נוסעים יוצאים. המדינות המרכזיות אליהן ייצאו הנוסעים: 2,900 לארה"ב, 2,700 לטורקיה לרגל חג הקורבן, כ-2,200 ליוון ולאוקראינה ייצאו כ-1,150 נוסעים.

החל מה-23 לחודש קיימת אזהרת מסע חמורה על בריטניה, קפריסין, טורקיה וגיאורגיה – וכל מי שישוב מהן יידרש להיכנס לבידוד באורך מלא. לרשימה התווספו גם אוגנדה, מיאנמר, פיג'י, פנמה, קמבודיה, קניה וליבריה. כאשר החל מה-30 ביולי, יצטרפו בריטניה, קפריסין, טורקיה וגיאורגיה לרשימת המדינות שמוגדרות כיעד בסיכון מירבי – והטיסה אליהן תהיה אסורה וכרוכה בקנס של 5,000 שקלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים