שיתוף
תגובות
מוזיקה » סינגלים » לא תפסיקו לשיר: אלי ווייס ו"די סלונימער תנועה"
קליפ ססגוני לצפייה
הזמר אלי ווייס מגיש את הניגון "די סלונימער תנועה", ניגון שנשכח וזוכה כעת לעדנה בעיבוד משובח של יענקי לנדאו לצד קליפ צבעני ומעניין
אלי ווייס 'די סלונימער תנועה' |
צילום: מגה הפקות - יוכי שמעון

"די סלונימער תנועה" זהו ניגון המושר שנים רבות בחסידות סלונים אך לא זכה לתהודה בציבור הרחב ואיך שהוא אפילו נשכח, בימים אלו מגיש אותו הזמר אלי' ווייס בביצוע מקפיץ ותוסס לצד קליפ ססגוני ומעניין.

ווייס נחשף ל"די סלונימער תנועה" לפני כמה שנים ומאז מבצע אותו מידי ערב בחתונות, אירועים ודינרים בהם הוא מופיע, כשתמיד חזרה על עצמה אותה סיטואציה שברגע שהוא סיים לשיר אותו ביקשו ממנו המשתתפים לשיר אותו שוב ושוב ולפעמים גם שעה ארוכה ללא הפסקה.

ווייס, שבעבר חשף את השיר "אין עוד מלבדו" הבחין שציבור גדול אינו מכיר את "די סלונימער תנועה" והחליט להנגיש אותו לטובת הציבור הרחב בעיבוד אלקטרוני מתוקתק של המוזיקאי והמעבד ומנצחה של תזמורת 'פייער' יענקי לנדאו.

את "די סלונימער תנועה" מלווה קליפ צבעוני ולא שגרתי בבימויה של חברת 'מגה הפקות' ובהשתתפות מיטב המוזיקאים והרקדנים ביניהם – הרקדן הירושלמי יענקל'ה קורנבליט, יוני ווייס מ'האפ קאזאק', נגני הקלרינט נחמן דיאמנט ודוד קליגר, הגיטריסט שלוימי ברנשטיין, הכנר מוטי וייס וחברים טובים נוספים.

קרדיטים

עיבוד והפקה מוזיקלית: יענקי לנדאו
עריכת וידאו: יוכי שמעון
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים